Ik merk alleen dat veel meisjes een ja effect hebben en later spijt hebben van hun beslissing

Denk daarom goed na.
En
x3-EmoGirl je hebt gedeeltelijk gelijk. Jongens zijn misschien minder verliefd, maar dat geld voor de groep die zichzelf players of loverboys kan noemen. Dat deze vaak in het licht gezet worden en dat veel meisjes al snel gaan denken dat een jonge misschien zo is, betekend nog niet dat er geen jongens zijn die echt lief kunnen hebben.
Ikzelf heb een relatie van 2 jaar achter de rug en nu heb ik een relatie van bijna al weer een jaar (damn wat gaat tijd snel

). Het is niet dat ik andere meisjes play, want ik flirt wel met ze, maar vaak onbewust, want zo ben ik.
Daarnaast flirt je al snel onbewust, al gaat het om kleine handelingen

maar dat maakt je nog geen player

Dus of ik lief kan hebben. Dat kan ik je met 100% garanderen, want als ik voor een meisje val, dan val ik 100% voor haar en krijg je me ook niet zo snel weg (of er moeten bepaalde ontwikkelingen zijn die niet goed zijn). Dus denk maar niet dat jongens minder verliefd zijn

De type players en loverboys wel, maar de echte trouwe jongens, zeg dat maar niet tegen hun

Groetjes,
Steffen
P.S.
Ja ik probeer zelfs nog dagelijks me liefde te tonen aan me vriendin en dat door allerlei dingen te verzinnen