Skip to main content

Auteur Topic: verliefdheid

b

britt

verliefdheid
OP: 27-12-2007, 19:49
ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas want ik was vroeger ooit met hem samen geweest maar nu heeft hij een nieuw lief (mijn beste vriendin) en ik had daarstraks met  die jongen op msn een beetje gebabbelt en hij zei toen : ge zyt toch ni op mij e en ik zij van niet maar toen zei hij terug : aaah oef anders wist ik niet wat ik moest en al robine da teweten zou komen (mijn vriendin) dan zou er wat schelen !!! en ik wil het zo graag aan met hem maar mijn allerbeste vriendin wil ik ni kwetsen en ik voel me zo rot blij verdrietig en verliefd door elkaar wat moet ik nu doen ???????
  • IP logged

b

britt

Re:verliefdheid
#1: 27-12-2007, 19:50
ps hij is nu online
  • IP logged

t

triiesja

#2: 27-12-2007, 21:48
k heb werkelijk geen idee sorry
Doe waar je hart toe lijd;)
  • IP logged

N

Nickozzz

#3: 27-12-2007, 23:14
mee eens je moet doen wat je hart je ingeeft.
maar ik denk dat echte vriendschap belangrijker is dan een vriendje dat miss 2 a 3 maanden aanblijft
  • IP logged

t

totalwar

#4: 28-12-2007, 00:01
Tja aan de ene kant zeg ik Nickos advies is goed, andere kant zeg ik, eigenlijk kan je beter geen relatieverbreken worden, want die zijn echt niet geliefd.

Ik zou toch als ik zelf was niks doen, maar gewoon een goeie close vriendin voor hem zijn en in de tijden wanneer hij het moeilijk heeft er voor hem zijn, misschien als het dan uit gaat, kan je misschien zijn hart veroveren.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

t

triiesja

#5: 28-12-2007, 02:30
ik seg alle adviezen zijn goed kan er niks meer bij toevoege:P
  • IP logged

r

roosje

#6: 28-12-2007, 08:18
ik ben het eens met steffen (totalwar);D

succes

grtjs
  • IP logged

m

magiclover

#7: 28-12-2007, 18:05
wat steffen zeg help vaak wel als het slecht gaat en het raakt uiteindelijk uit en gewoon voor hem zijn en hem steunen enzo proberne zijn liefde te krijgen.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal