Skip to main content

Auteur Topic: vragen over seks

l

loezeerzzz

vragen over seks
OP: 02-01-2008, 08:00
heej jongens en meisjes  :P
ik wil graag weten hoe je moet sexen.
men vriend vroeg of we naar bed gingen ik zij volgende x ik moet wel weten hoe ik het moet doen...?

                           x-x-x + dmisk
  • IP logged

B

Britt.

Re:vragen over seks
#1: 02-01-2008, 18:34
Je vraag is me niet helemaal duidelijk, wat snap je niet aan seks? Maar goed... dan maar vanaf het begin beginnen :P Als eerste begin je meestal met een voorspel, je zoent met elkaar en gaat dan langzaam steeds verder. (zoals Pijpen, aftrekken :P. Beffen of Vingeren. Dat doe je meestal dan bij elkaar).

Seks is niet moeilijk hoor denk ik, probeer eerst de jongen een beetje op te winden zodat hij een erectie krijgt. als je de pil niet gebruikt doe dan een condoom om (kun je kopen bij etos ofzo, of bij openbare toiletten zijn soms ook wel is condoom apparaten).
Zodra je die om hebt gedaan kan de penis van de man in de vagina van de vrouw glijden.
En omdat je nog niet alles weet over seks, kan je het beste dat ook tegen je vriend zeggen. Die kan je vertellen wat hij lekker vind en misschien bevalt het jou ook wel.
Voor de rest heb ik niet veel te melden, Suc6 ermee! ;D

XxxJes Britt
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 02-01-2008, 18:38 door Britt. »

t

totalwar

Re:vragen over seks
#2: 02-01-2008, 19:29
Tja ik vraag me ook af wat je niet echt snap, als je helemaal niet weet wat et is of hoe het moet, dan moet je er even over nadenken of je er wel klaar voor bent, maar als je er klaar voor bent dan heeft britt al genoeg uitgelegd. Afgezien dat je niet perse ervoor hoeft te zorgen dat de jonge opgewonden wordt :P

Oja en als je iets gaat doen, laat je niet kleineren en dingen doen die je niet wil, jij moet het ook prettig en fijn vinden.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal