Skip to main content

Auteur Topic: voor de meide

m

magiclover

Re: voor de meide
#75: 05-11-2008, 18:34
ik vind het echt een geweldig filmpje. leuk gemaakt. maar hoe heb je dat gedaan? met welk programma?
  • IP logged

t

totalwar

#76: 05-11-2008, 22:06
Wel leuk gemaakt, ookal ben ik het niet helemaal met alle puntjes eens en gaat het soms een beetje te snel ;)

Maare punt 33 is toch meer:
We proberen je niet jaloers te maken.
We trekken nu eenmaal jongens aan.

Zo is het meestal dacht ik. Sinds veel jongens in contact komen met meisjes en het uiteindelijk als geflirt overkomt...

Maar toch leuk gemaakt ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

t

triiesja

#77: 06-11-2008, 13:53
windows movie maker kun je je fotos naartoe slepen teksten i maken op een muziekje staat volgens mij standaart op iedere pc
  • IP logged

t

totalwar

#78: 06-11-2008, 15:12
Weet ik, heb ik vroeger ook vaak mee gewerkt. tegenwoordig doe ik daar weinig aan :P, maar dan nog vind ik het mooi gemaakt :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

M

MissA-x

#79: 25-04-2009, 15:35
grootste afknapper : stoer doen... kword er gwn misselijk van :p
  • IP logged

t

totalwar

#80: 25-04-2009, 18:21
Jah dat ken ik.. Maar dat probleem heb ik gelukkig alleen maar als er andere jongens bij zijn. Dan wil ik het meisje soortvan tegen ze beschermen en ze voor mezelf houden. Dan wordt ik een beetje stoer en opschepperig. Doe ik dat niet en ga ik ertegenin, dan sluit ik me af van iedereen en dats ook niet fijn.

Dus met mij liefst geen andere jongens erbij hahahahaha

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

x

x-anoniempje-x

#81: 01-05-2009, 16:05
wat moet een jonge doe doen om bij jullie leuker over te kome en de afknapper

Dat verscheelt bij elk meisje
  • IP logged

-

-Soraya.

#82: 29-06-2009, 15:50
Dat verschilt per meisje, denk ik. Naja, elk meisje vindt het volgens mij wel leuk als je interesse in haar toont zonder dat je opdringerig overkomt. Als je dit eenmaal gedaan hebt, dan weet je ook een klein beetje met wat voor meisje je te maken hebt. En gaat het daarna wel vanzelf, greetz!
  • IP logged

f

firstlove

#83: 08-07-2009, 14:22
Een lieve jonge die nog mooi is ook is gewoon perfect voor mij  :P een afknapper is als die gewoon aan een stuk door praat over vanalles wetenschappelijk  ;D maar ja da's mijn mening  :D
  • IP logged

A

A17

#84: 02-08-2009, 12:24
bij mij
is stijl belangrijk (kwa kleren enshit)
en als je met een gebogen rug loopt en zit en lomp overkomt is dat voor mij een afknapper

gwn spontaan en jezelf zijn;)

xje
  • IP logged

L

Liesje

#85: 03-08-2009, 16:53
-een jongen die moet om je grapjes laggen, het meisje ook.
-een jongen moet niet alleen aan zichzelf denken, het meisje ook niet natuurlijk dus; als het meisje vraagt hoe het gaat dat je eerst antwoord en daarna vraagt: en hoe is het met jou? dat soort dingen en dat je oplet of er iets is enzo.
-een jongen moet geen grapjes over ongesteld zijn maken.

Dat is voor veel meisjes denk ik wel belangrijk
  • IP logged

b

britt

#86: 06-08-2009, 12:55
vooral niet te stoer doen-  8)  -
  • IP logged

d

dragie_dragon

#87: 09-08-2009, 16:46
ik val op jongens met een lief karakter en die veel wilt doen met mij gewoon naar bios en pretperken :D dat is leuk ik ben bezete van achtbanen of zwemmem enz...
hij moet geen lang haar hebben ook geen matje bleergh! gewoon leuke stekeltjes :D lang vind ik ook leuk maar ik moet wel bij zijn mond kunnen :P om te zoenen dus niet te lang en hij moet niet bleek zijn gewoon een gezond kleurtje :D

xxxjes
  • IP logged

v

verkauft

#88: 09-08-2009, 20:07
ik val af, ik ben net een vampier
  • IP logged

D

De Paperaaste

#89: 09-08-2009, 20:39