Skip to main content

Auteur Topic: Vraagje aan de boys

m

mariken

Vraagje aan de boys
OP: 02-02-2008, 21:55
Ik vraag me echt af hoe jullie verliefdheid ervaren. Hoe voelt een gozer zich als hij verliefd is op een meisje ? Wat vind je nou leuk aan een meisje ? Moet ze per se mooi zijn of is dat eigenlijk niet zo boeiend als je je chill bij dr voelt ? Wanneer is een meisje onweerstaanbaar ?
  • IP logged

f

fishguy

Re: Vraagje aan de boys
#1: 03-02-2008, 15:03
een meisje is voor mij onweerstaanbaar als ze me neemt zoals ik ben en mijn vele gebreken gewoon accepteert.
ze hoeft niet eens zo gek knap te zijn want schoonheid zit van binnen
  • IP logged

t

totalwar

#2: 04-02-2008, 19:06
Tja lastige vraag, ik denk niet dat er veel verschil zit tussen jongens en meisjes als het gaat om echte verliefdheid.

Ik ervaar verliefdheid als hetvolgende:

- Bij haar willen zijn
- Haar willen helpen
- Er altijd zijn voor haar
- Alles voor het meisje overhebben
- Haar verwennen
- Haar liefhebben op de manier hoe zij het wilt

En mijn gevoelens zijn dan meestal:

- Alsof de aarde inelkaar kan vallen, maar het dan nog niks uit maakt, zolang ik maar bij haar ben
- Blijheid als ik haar hoor of zie, verdrietig als ik haar weer lang moet missen.
- Fijn als ik bij haar lig.
- Fijn als zij tegen mij aan ligt, al is het alleen met haar hoofd of hand.
- Angstig als ik een dreiging zie haar te kunnen verliezen (en ja dan ga ik ook heel dom doen)

Tja verder zou ik het zo eventjes niet weten.

Groeten,

Steffen

P.S.
Het meisje hoeft niet het mooiste meisje van het land te zijn, zolang ze in me ogen valt (en dat merkt een meisje meestal wel snel genoeg, want daar ben ik eerlijk in) en zij mij het gevoel kan geven dat ik me kan ontspannen als ik bij haar ben of met haar praat, dan is ze al een mogelijke vriendin. Dan leert de tijd alleen of ik haar uit kan staan en zij mij (sinds ik ook wat gebreken heb :P)
  • IP logged

s

shyguy

#3: 17-02-2008, 21:37
ik ben zelf naar het christendom gestapt en ik denk dat je je wederziel probeert te vinden, omdat je ziel gesplitsd is in 2 personen. veel zielen lijken op elkaar en daar voel je je snel op aangetrokken.
  • IP logged

f

fishguy

#4: 04-03-2008, 17:34
bij mij is dit meestal verliefdheid:
haar ontlopen omdat het niet wederzijds is.
zo weinig mogelijk laten merken.
misselijk zijn.
er vanaf proberen te komen.
er met vrienden over praten om vanaf te komen.

oftewel 1 groot kut gevoel
  • IP logged

b

borculo

#5: 10-04-2008, 22:13
hoe ik me nu voel...(lees mijn topic maar)

phoe...
umm nou het voelt alsof ik bijna niet zonder haar kan en ik kan ook maar niet ophouden naar haar te kijken..

als ik bij haar in de buurt ben dan voelt het alsof... kan het niet echt beschrijven maar het is een heerlijk gevoel

en wat ik nou echt leuk aan haar vind...
-ze is mooi
-ze is slim
-ze is tegen bijna iedereen aardig-ze vind de mensen die ik niet aardig vind ook niet aardig
-ze is niet al te verlegen(bedoel ik mee dat ze meestal gewoon zegt wat ze wil)
-ze is slecht in ongeveer dezelfde dingen als ik(hoi Frans, Beeldende vorming... :p)

kortom, ik zou een week niet eten als het moest om dat gevoel te houden :D
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 11-04-2008, 10:51 door magiclover »

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal