Skip to main content

Auteur Topic: versiertips

t

this is me

Re: versiertips
#15: 26-03-2008, 20:03
ehm niet echt eignlijk :-\
  • IP logged

E

Elize

#16: 27-03-2008, 03:33
Vertel nog eens wat meer over de gene op wie je verlieft bent dan, misschien kunnen we zo wat betere of meer tips geven! Bijvoorbeeld over sporten die hij leuk vind, hobby's die hij heeft, gewoon bepaalde dingen die hij meer leuk vind dan de meeste mensen. Of juist dingen die hij helemaal niet leuk vind.
Wat weet je allemaal van hem?
  • IP logged

r

riwi

#17: 27-03-2008, 19:44
begin is met een beetje hints geven dat je hem leuk vind

(ook al heb ik er geen zin in omt te laten merken soms laat ik het gwoon merken ) ( voor sommige diet kennen of weten . zwaar irri hea )

maar goed.. ehm je kan idd zoals elize al zij iets leuks met hem gaan doen  gwoon met hem praten en msgien dat het zo geod komt ofzo
  • IP logged

t

this is me

#18: 09-04-2008, 19:53
Vertel nog eens wat meer over de gene op wie je verlieft bent dan, misschien kunnen we zo wat betere of meer tips geven! Bijvoorbeeld over sporten die hij leuk vind, hobby's die hij heeft, gewoon bepaalde dingen die hij meer leuk vind dan de meeste mensen. Of juist dingen die hij helemaal niet leuk vind.
Wat weet je allemaal van hem?

ehm hij doet voetballen, hij luistert naar fall out boy en linkin park maar hij kleedt zich niet alto of zo, msnen of zo doet hij bijna nooit, ow ja hij kent me wel nog uit de periode dat ik ziek was -> toen was ik keistil en zo,
hij is heel verlegen en zal nooit op iemand af of zo, hij laat ziechzelf niet zo snel zien of zo alleen bij vrienden ( heb iik ook wel een beetje :-[
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal