Skip to main content

Auteur Topic: Help ik ben smoor op een meisje op mijn klas wat moet ik doen?

b

borculo

er is een meisje uit mijn klas, linda.
ik ben echt super weet ik wat verliefd op haar, ze is aardig, mooi, noem maar op.
maar 1 probleem, ik ben 13, zij ook maar ik weet niet echt hoe ik dit aan moet pakken, ze is een van de populaire meiden uit de klas dus ik ben bang dat als ze me afwijst ze het de hele school door vertelt(want ze is zo`n type) we hebben beide nooit verkering gehad en ik heb toch héél diep van binnen een beetje het gevoel dat ze mij ook leuk vind, want ik ben zowat de enige jongen waar ze af en toe mee praat,+ woont ze ook nog eens 3 huizen verder weg en ik ken haar al vanaf de basisschool.

kan iemand me plz zeggen wat ik moet doen? (het liefst wil ik het via msn doen(daarmee bedoel ik niet dat je via msn moet reageren maar dat ik het het liefst via msn aan haar vertel.)
  • IP logged

r

riwi

voeg mar toe :D ( Ik kan de jouwe niet zien dus )
  • IP logged

E

Elize

Je moet proberen eerst meer met haar te gaan praten, misschien nog meer als dat je al doet. Probeer gewoon dichterbij te komen bij haar en een beter band te krijgen. Dit gaat vaak niet snel, maar je zegt dat je haar al een tijd kent. Als zij bijvoorbeeld zegt dat ze een probleem met wiskunde heeft, bied dan aan om haar te helpen. (of met welk vak/ iets dan ooit)

En wist je dat vaak de populaire meisjes van binnen veel liever een wat minder populaire jongen willen?
  • IP logged

b

borculo

nou met dat populaire er zijn niet echt "populaire'' jongens in onze klas maar als die er wel zijn hoor ik daar in ieder geval niet bij, in groep 8 tenminste niet :p

ik denk dat ik gewoon probeer nog wat meer met haar om te gaan, ook op msn enzo.
maar dat is het ook, ze is bijna overal goed in behalve techniek en bij techniek help ik haar ook vaak wel(ik kan zelfs de cijfers veranderen XD en ik heb haar ook verteld hoe dat moet)
  • IP logged

L

Love_Tigers_

Probeer gewoon eerst vriende te worde  :)
als dat al gebeurt gaat et veel gemakkelijker ;)
en praat zo veel mogelijk met haar over leuke dinge en vooral ook over de slechte dinge die der me u zijn  ;D

het helpt echt  ;D ;) :) ;) ;D
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal