Skip to main content

Auteur Topic: ben ik verliefd?

-

-meid-

ben ik verliefd?
OP: 25-04-2008, 18:20
hoi ik heb laatst een film gezien a cinderella story en toen zag ik daar een acteur genaamd chad michael murray
ik vindt hem echt zo leukkkkkkk
kijk voor zijn afbeelding op google .nl
maar ben ik nou verliefd op hem want elke keer als ik achter de computer zit dan moet ik naar hem kijken
oooooh zat  ie maar bij mij op schoool........ :-[ :'(
  • IP logged

E

Elize

Re: ben ik verliefd?
#1: 25-04-2008, 18:28
Hee!
Om te beginnen, er zijn veel mensen die denken dat ze verliefd kunnen worden op iemand uit een film of serie. Maar helaas, 9 van de 10 keer is de gene in het echt compleet anders dan dat die gene speelt in de film/serie. Er zijn best veel mensen die de heledag naar foto's van celeberties (Bekenden) kijken, omdat het een soort verlangen is naar iets dat eigenlijk niet kan...
Verder moet ik met je delen dat chad michael murray een erg knappe jongen is... maar zoals ik al zei, je weet nooit hoe hij als persoon is..
Verder is het gewoon iets dat je (hoogst waarschijnlijk) nooit bereiken zou.. en hij is ookal iets van 26 geloof ik? Die leeftijd heb jij vast nog niet bereikt..
Kortom, het is niet erg om naar hem te kijken op de computer, sluit je alleen niet volledig af tegen over de echte wereld!
Succes
  • IP logged

n

nickozzz

Re: ben ik verliefd?
#2: 25-04-2008, 18:30
aah nee joh je bent echt niet verliefd...
je vind de persoonlijkheid die die in de film speelt waarschijnlijk leuk.
maar zoals Elize idd zegt in t echt zijn die mensen ws heel anders...
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 25-04-2008, 23:35 door DC-P »

r

roosje

Re: ben ik verliefd?
#3: 25-04-2008, 20:45
als je een andere film zit vn hem..
vind het hem wss nie leuk meer..
het is idd gwn de rol die hij heeft...
en ook het uiterlijk  ;)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal