Skip to main content

Auteur Topic: vreemdgaan

g

gast

vreemdgaan
OP: 29-11-2006, 18:42
Hoi meiden en misschien jongens :p

Wat ik me afvroeg is wat zouden jullie (als je verkering zou hebben) onder vreemdgaan vinden vallen en tot hoever zou je iemand willen vergeven ervoor.

Ik heb zelf namelijk iets meegemaakt en vraag me af of ik het wel goed deed.

Ben benieuwt wat jullie vinden. Graag wel beide dingen vertellen.

Ik vind bijvoorbeeld onder vreemdgaan vallen:
Verliefd worden op iemand anders of met iemand anders zoenen of zelf verder.

Wat ik zou vergeven is als ze een keer vreemd zou gegaan zijn en niet verder was gegaan dan een kus en verder ook niks meer voor hem voelt.

Wat vinden jullie meisje (of eventuele jongens)?
  • IP logged

t

totalwar

Re:vreemdgaan
#1: 29-11-2006, 19:38
Tja dit heb ik de vorige keer zelf gepost... Dusja ik hoor jullie antwoorden wel :p hahahahha
  • IP logged

m

miss. w

#2: 29-11-2006, 20:39
heej...
mijn ouders zijn gesgeide omdat me vader vreemdging met zn collega.. :-\
mr..als dat mij sOuw gebeure weet ik  niet of ik t ooit die gene zOuw kunne vergeve..mjah  ik vind dat jj dr alles aan moet dOen Omt weer gOed te krijgee....
kweEt niet of jj dr wat aan heb...mr tog...

xx mii
  • IP logged

t

totalwar

#3: 30-11-2006, 08:07
Ik heb aan alle antwoorden wat... bedankt ;)
  • IP logged

B

Butterfly

#4: 01-12-2006, 18:11
Tja Stefje jij weet hoe ik erover denk :P
mannen wat moet je ermee :P
behalve jou hoor stef ^^ jij bent een lieverd!
  • IP logged

t

totalwar

#5: 03-12-2006, 00:09
Hahaha bedankt hoor Butterfly ;)

Ik ben een lieverd en weet in me gedachten hoe alles moet, maar toch blijft er een verschil tusen theorie en praktijk ;) Ookal denk je het zo goed te weten, sommige handelingen die je maa doe je fout. Daar ben ik achter gekomen.

Maar over vreemdgaan. Veel jongens zien meisjes als object. Ze gebruiken ze en gaan dan naar de volgende. Ik ben gelukkig niet zo, maar het nadeel daarvan is, dat je heel lang aan 1 persoon verbonden zit en wel een paar dingen daaraan mis. Iets nieuws zou leuk zijn, maar ik zou het niet kunnen om me vriendin te bedriegen :p

Maar mensen laat je mening horen, er zijn steeds meer leden, dus hopelijk ook steeds meer meningen :D :D

Groeten,

Steffen
  • IP logged

g

g

#6: 20-12-2006, 20:12
nou als ik een vriendin zou hebben
zou ik een andere chick gwn tussen dr tieten nemen:)

jongens mij moeder zegt
als je iets wilt doen gelijk doen actie ondernemen
want die morgen komt niet als je het uitsteld;)

Hoi meiden en misschien jongens :p

Wat ik me afvroeg is wat zouden jullie (als je verkering zou hebben) onder vreemdgaan vinden vallen en tot hoever zou je iemand willen vergeven ervoor.

Ik heb zelf namelijk iets meegemaakt en vraag me af of ik het wel goed deed.

Ben benieuwt wat jullie vinden. Graag wel beide dingen vertellen.

Ik vind bijvoorbeeld onder vreemdgaan vallen:
Verliefd worden op iemand anders of met iemand anders zoenen of zelf verder.

Wat ik zou vergeven is als ze een keer vreemd zou gegaan zijn en niet verder was gegaan dan een kus en verder ook niks meer voor hem voelt.

Wat vinden jullie meisje (of eventuele jongens)?

• IP logged

m

mieke

#7: 21-12-2006, 07:44
bij mij valt onder vreemdgaan zowat alles wat maar tot iets kan leiden...
hiermee bedoel zoenen, alles van seks, verliefd worden en zelfs nog maar in gedachten vreemdgaan vind ik te ver gaan...
dat van gedachte vreemdgaan daar zou ik geen relatie voor afbreken omdat iedereen mag wel zijn fantasie hebben maar voor derest breek ik onmiddellijk de relatie af en vergeef ik het niet..

gewoon omdat ik vreemdgaan in een relatie net als liegen het laagste van het laagste vind wat je kan doen

• IP logged

t

totalwar

#8: 21-12-2006, 09:23
bedankt voor jullie antwoorden... maar g.... denk dat het meisje het niet echt zal accepteren als ze erachter komt...

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

B

Barthezze

#9: 01-01-2007, 16:24
verliefd worden op een ander is geen vreemdgaan....

ook jijzelf kunt verliefd worden op een ander...zie je dat zelf ook als vreemdgaan??de meeste mensen worden weleens verliefd op een ander tijdens een relatie...maar praat daarover. tuurlijk is het niet leuk als je partner verliefd wordt op een ander, maar verliefdheid duurt niet eeuwig...het gevoel wat je bij elkaar hebt, vertrouwen, vertrouwd worden, er door dik en dun voor elkaar zijn...dat gevoel is zoveel sterker dan een verliefdheid!!! je haalt meer voldoening uit een lange relatie, dan uit alleen maar korte verliefdheidjes...
als je er met je partner over kunt praten, zul je er best uitkomen. een relatie is gebasseerd op vertrouwen, en praten...
vertrouwen in elkaar, maar ook vertrouwen in jezelf.
als jij jezelf vertrouwd,en je partner ook, zit het volgens mij in de meeste gevallen wel goed.

maar praat ook met elkaar over dingen, niet alleen over leuke dingen...ook over moeilijke dingen...vertel alles aan elkaar, want eerlijk duurt het langst, en zo voorkom je onnodige pijn achteraf!!

maar zoals ik al zei, praten en vetrouwen in een relatie zijn ontzettend belangrijk!!!

hoop dat jullie hier iets aan hebben...

groetjes Bart.
  • IP logged

t

totalwar

#10: 01-01-2007, 17:20
Je hebt een goeie instelling Bart. Veel meisjes zijn namelijk bang dat als ze met hun vriendje het over slechte kanten van de relatie gaan praten dat de jonge het dan uitmaakt, dit is ook de reden waarom sommige meisjes niet snel nee zeggen en het eigenlijk toch wel bedoelen.

Zelf heb ik daar ook last van en dat kan vreselijk lastig uitpakken. Beter te vertellen, want als die persoon echt van je houdt zou hij of zij het dus niet uitmaken vanwege 1 reden... Ik had zo'n goede band met me vriendin dat ik haar een keer kon vertellen over een ander meisje, omdat ze weet dat ik bij haar blijf en zij meer betekend voor mij dan dat andere meisje.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

maluki

#11: 02-01-2007, 17:50
vreemdgaan= met iemand ander kussen en/of meer.
vergeven= ik denk niet dat ik het zou kunnen. je weet niet of je die persoon nog kan vertrouwen.
  • IP logged

B

BONITAA

#12: 02-01-2007, 20:58
HaiiHaaii  :)

Ik vind dat je vreemgaat als je bij de ene bent maar dat je hart bij een ander ligt. En natuurlijk vind ik zoenen en verder ook onder vreemdgaan vallen...

-x³- Vn Mij..
  • IP logged

b

blowert

#13: 03-01-2007, 18:08
vreemdgaan is met het goeie been uit  het verkeerde bed stappen geil
  • IP logged

a

annickske

#14: 03-01-2007, 18:17
hallo blowert
aan vreemdgaan is niks goed
vreemdgaan is zoals het volgende zal ik even mij verhaal vertellen
ik heb het namelijk zelf gehad
en het volgt al :
ik heb een relatie van 3 jaar achter de rug ben er niet boos om
maar vreemdgaan is volgens mij met een ander meisje in bed kruipen
juist zoals mijn ex vriend deed
hij wist niet dat ik kwam want normaal zeg ik dat en deze keer had ik het niet gezegt
en hij lag met een ander meisje in bed
dat is vreemdgaan
ik kan er van meespreken
hij is nog smoorverliefd op me maar ik wil het niet meer
hopelijk begrijp je nu wat vreemdgaan is
maar hou er rekening mee het kan zeer pijn doen als je vriend/vriendin vreemd gaat
dus wat jij zegt klopt helemaal niet
hopelijk weet je nu wat vreemdgaan is
groetjes annick
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 03-01-2007, 18:19 door annickske »

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal