Skip to main content

Auteur Topic: vreemdgaan

t

totalwar

Re:vreemdgaan
#30: 06-09-2007, 18:27
Iedereen kan vreemdgaan, maar hoe een persoon daarna ermee om kan gaan is het belangrijkst. Gaat iemand een keer vreemd (wat wel vaker voor komt), kan je het die persoon vergeven.

Met dat stoer en hoer ben ik het niet helemaal eens. Ik vind het niet stoer als ik meerdere meiden kan krijgen of met meerdere meiden ga, dan zou ik me eerder schuldig voelen en zou ik niet makkelijk meer met degene om kunnen gaan die ik bedrogen heb. Dus het ligt gewoon een beetje hoe je gedachten zijn.

Wat wel zo is, is dat als jij al van jongs af aan (of je nou een jonge of meisje bent) veel verkering heb en vooral korte en snel achter elkaar, is de kans op vreemdgaan iets meer, omdat je gemakkelijk aan dat ritueeltje gewend raak om een ander te zoeken.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

r

rickje

#31: 11-09-2007, 07:18
steffen ik ben het hele maal met je eens kies 1 iemand niet 100 het maakt je kapot gellooof me
  • IP logged

r

rotjonk

#32: 13-09-2007, 19:52
geniet van het leven  ;D
  • IP logged

m

manoo

#33: 22-10-2007, 22:24
eey
  ik vind vreemd gaan best wle erg.
omdat mijn ex die is vreemdgegaan..
en daaar kwam k pas 3 weken  achter..
 en ook nog met mijn bestee vriend
 k raad jongens/dames aan om nooit vreeemd te gaaan
LATERZZ ;)
  • IP logged

t

totalwar

#34: 30-10-2007, 23:41
Tja ben al schuldig eraan en heb mezelf het niet vergeven. Hoewel het meisje me toen wel vergeven had... Achja leven heeft vele rivieren om te ontdekken, soms is het moeilijk om een zijtak niet te bekijken :P

Groeten,

Steffen

P.S.
et lulligste is dat vreemdgaan volgens mij vaker voorkomt bij beste vrienden of gewone vrienden dan dat het zomaar een wildvreemde is :P
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 30-10-2007, 23:42 door Totalwar »

r

riwi

#35: 07-11-2007, 14:52
vreemdgaan is iets met je gevoelens voor anderen dan je eigen vriend/vriendin doen volgens mij
ik zou het de gene wel proberen te vergeven maar of het uiteindelijk ook lukt  ???
  • IP logged

t

totalwar

#36: 07-11-2007, 15:11
Vreemdgaan heeft trouwens niet altijd met gevoelens te maken, maar het kan soms ook aan andere dingen liggen zoals nieuwschierigheid, genot enzovoorts.

Soms is de verleiding groot om bepaalde dingen te doen en heeft het weinig met gevoelens te maken. Soms heeft het ook wel met gevoelens te maken.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

B

Britt.

#37: 11-11-2007, 17:23
Van mij mag mijn vriend Alles met aan ander meisje. Als ik het maar niet hoef aan te zien of te horen vind ik het goed :P Maar als mijn vriend of dat meisje er gevoelens bij hebben voor elkaar dan ga ik door het lint :P

XxxJes Britt
  • IP logged

t

totalwar

#38: 13-11-2007, 00:18
Mmmm alles ???? Dat vind ik te ver gaan. Ik weet wat ik allemaal uitspook en me vriendin weet ervan, maar dan ben ik eerlijk en weet ik dat ik niet verder ga dan het limiet (ookal is er soms de verleiding :P). Maar als je alles mag met een ander meisje, dus ook in bed duiken...

Dan vraag ik me af wat jij voor link leg tussen sex tussen 2 personen. Ikzelf vind dat dat iets is wat voor 2 personen zijn die echt van elkaar houden. Daarnaast is het probleem altijd, als je echt sex of sexuele handelingen bij een andere persoon uitvoer, ga je automatisch soortvan van haar/hem houden. Dat ligt aan de stoffen die het lichaam creeërd.

Maarja bij jou zou het dan zo makkelijk kunnen zijn als liegen en zeggen dat hij niet op haar is, ookal is hij stapel op haar. En als het dan eens te ver gaat, ben je weer single.

Ik hou toch liever er een oogje op, veel mag, maar niet alles :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

s

shyguy

#39: 20-11-2007, 20:26
wowowow alles?
als mijn (toekomende) vriendin zou zoenen met een ander zou ik het niet pikken, dan wil ik wel weten waarom.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal