Skip to main content

Auteur Topic: Moet ik aangifte doen?

L

Liselotte

Moet ik aangifte doen?
OP: 01-05-2008, 18:25
Gisteren op Koninginnedag heb ik een leuke jongen leren kennen in de kroeg. Hij is met mij mee naar huis gegaan. Hij was best lief dus van het een kwam het ander. De sex was in het begin wel lekker en na een tijdje wilde hij op z'n hondjes.

Dat vind ik wel een lekker standje dus dat vond ik best. We waren even bezig en het begon steeds lekkerder te worden. Toen haalde hij ineens zijn pik uit mijn kutje en duwde hem met geweld in mijn kontje. Ik vloog tegen het plafond van de pijn. Toen ik aan mijn pijnlijke poepgaatje voelde zat er bloed aan mijn hand.

Hij zei sorry maar volgens mij vond hij het vooral jammer dat ik het neuken niet meer af wou maken. "Kom op, gewoon in je kutje" zei hij. Ik zei dat hij weg moest gaan maar hij wilde niet weggaan midden in de nacht. Hij ging pas weg toen ik zei dat ik de politie ging bellen.

Nu kan ik nog nog steeds niet zitten en als ik moet poepen dan bloed ik (vooral bij het afvegen). Omdat ik alleen bij het poepen bloed ben ik nog niet naar de dokter geweest.

Wat moet ik doen? Kan ik aangifte tegen hem doen?
  • IP logged

n

nickozzz

Re: Moet ik aangifte doen?
#1: 01-05-2008, 18:39
weinig kans dat de politie hier wat mee gaat doen..
je heb zelf(niet anaal) ingestemd met sex dus echt veel doet de politie er niet aan
  • IP logged

r

roosje

#2: 01-05-2008, 19:28
idd ..
je hbt het eig wel vrijwillig gdn
het ws nie slim om het doen als jij hem amper kent he ;)
  • IP logged

n

nickozzz

#3: 01-05-2008, 20:45
nou vrind de politie doet amper wat aan een beroving..
en als je vrijwillig mee doet aan zoiets doen ze er helemaal niks aan..
  • IP logged

E

Elize

#4: 02-05-2008, 17:24
De bloedingen zijn scheurtjes.. die genezen van zelf maar dat duurt lang.. Probeer vaseline er op te doen om het wat soepel te houden dan doet het (als het goed is) minder pijn...
Het komt doordat je voor anale sex heel ontspannen moet zijn, en dat was jij overduidelijk niet. Daardoor trekt je kringspier samen (poepgaatje) en doet het erg veel pijn als hij naar binnen komt....
  • IP logged

n

nickozzz

#5: 04-05-2008, 14:43
dat kan.. maar daar doet de politie alsnog niks aan omdat ze t vrijwillig gedaan heeft(niet anaal)
  • IP logged

s

slimmerds

#6: 05-05-2008, 20:50
als er bloed komt heet dat volgens mij aambeien of niet?
  • IP logged

n

nickozzz

#7: 05-05-2008, 20:59
nee niet echt..
ambeien zijn soort ontsteekingen waardoor je amper ken schijten..
haar anus is gewoon uitgescheurt
  • IP logged

L

Liselotte

#8: 05-05-2008, 22:38
Omdat het bloeden niet over ging en ik me ook zorgen maak over geslachtziekten ben ik vandaag bij de huisarts geweest. Hij dacht ook dat het weinig zin had om naar de politie te gaan.

Hij heeft me wel een crème gegeven en ik krijg een uitgebreide soa test.

Intussen voel ik me wel machteloos. Blijkbaar kan het zomaar wat die jongen heeft gedaan.
  • IP logged

n

nickozzz

#9: 05-05-2008, 22:45
je heb zelf toegezegt door sex dus je kan weinig maken...
overigens als hij geen SOA heeft kan jij t ook niet hebben
  • IP logged

E

Elize

#10: 06-05-2008, 14:09
Omdat het bloeden niet over ging en ik me ook zorgen maak over geslachtziekten ben ik vandaag bij de huisarts geweest. Hij dacht ook dat het weinig zin had om naar de politie te gaan.

Hij heeft me wel een crème gegeven en ik krijg een uitgebreide soa test.

Intussen voel ik me wel machteloos. Blijkbaar kan het zomaar wat die jongen heeft gedaan.

Goed dat je naar de dokter bent geweest.
Succes er mee nog verder!
  • IP logged

A

Anoniempje

#11: 04-10-2009, 18:29
Het is misschien een geirriteerd plekje of een ander plekje dat is open gegaan je hoeft je niet zoveel zorgen te maken en aan erge dingen te denken gewoon naar de dokter gaan en aan je ouders vertellen
  • IP logged

d

dik-dik

#12: 07-10-2009, 17:50
Ik vind dat het je eigen schuld is.
Je gaat toch niet zomaar met de eerste beste liggen
te neuken? Terwijl je hem amper kent. best wel dom'
Maarja..Ik hoop dat alles snel geneest enzo  ;)

x
  • IP logged

T

TienerJen

#13: 25-12-2009, 07:53
Tja ik kan er ook niks anders over zeggen. Ik ben het volledig eens met Dik-dik.
  • IP logged

s

shannon1994

#14: 28-01-2010, 13:01
weinig kans dat de politie hier wat mee gaat doen..
je heb zelf(niet anaal) ingestemd met sex dus echt veel doet de politie er niet aan

ja daar ben ik het mee eens.
al was hij wel fout.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal