Gisteren op Koninginnedag heb ik een leuke jongen leren kennen in de kroeg. Hij is met mij mee naar huis gegaan. Hij was best lief dus van het een kwam het ander. De sex was in het begin wel lekker en na een tijdje wilde hij op z'n hondjes.
Dat vind ik wel een lekker standje dus dat vond ik best. We waren even bezig en het begon steeds lekkerder te worden. Toen haalde hij ineens zijn pik uit mijn kutje en duwde hem met geweld in mijn kontje. Ik vloog tegen het plafond van de pijn. Toen ik aan mijn pijnlijke poepgaatje voelde zat er bloed aan mijn hand.
Hij zei sorry maar volgens mij vond hij het vooral jammer dat ik het neuken niet meer af wou maken. "Kom op, gewoon in je kutje" zei hij. Ik zei dat hij weg moest gaan maar hij wilde niet weggaan midden in de nacht. Hij ging pas weg toen ik zei dat ik de politie ging bellen.
Nu kan ik nog nog steeds niet zitten en als ik moet poepen dan bloed ik (vooral bij het afvegen). Omdat ik alleen bij het poepen bloed ben ik nog niet naar de dokter geweest.
Wat moet ik doen? Kan ik aangifte tegen hem doen?