Skip to main content

Auteur Topic: hulp nodig!!!

l

levenloos765

hulp nodig!!!
OP: 15-07-2008, 15:44
hoi het is net een paar dagen uit me vriendje ik had twee maanden met hem  :'( :'(ik ben nog steeds verliefd op hem!!hij heeft ook tegen mij gezegd dat hij van me houd en dan maakt hij het uit!ik heb hem ook vertelt dat ik ook van hem hou en dat doe ik nu nog steeds :'( :'(voel me vet rot maar het ergste is dat waarom het uit ging hij werd verliefd op een vriendin van mij hij heeft der maar een keer gezien en hij maakt het meteen uit dan hou je tog niet egt van iemand??of wel?maar hij valt haar wel lastig hij staat weleens eens voor haar huis wel een uur naar haar raam te staren en tegen haar heeft hij gezegd dat het al een week uit is terwijl het toen nog niet uit was!!!en al mijn vriendinnen hadden wel tegen mij gezegd dat ik het allang gelden moest hebben uit gemaakt maar het rotten van dat is dat ze nixz kan schelen of wel goed met me gaat of niet en als ik zeg dat ik hem mis dan zeggen ze dat je me hadden gewaarschuwt! ??? ???ik lig best vaak tegenwoordig op bed te janken en zieliggen liedje te luisteren en als ik onder de douch ga zorg ik dat het water op het heetst id zodat me huid helemaal rood word en ik heb me al een paar gesneden een vriend van me heeft ook tegen me gezegd dat als me vriendin niet zo mooi was geweest ik nu nog steeds met hij had kunnen hebben :-\en haat mezelf dat ik nog steeds verliefd op hem ben ik kan s'nacht gewoon niet slapen daardoor! :-\ :'(heeft iemand misschien tips om hem te vergeten og tips hoe ik hem terug krijg??want ik hou nog steeds van hem! :'(alvast bedank
oja sorry dat zo lang is!
  • IP logged

D

DC-P

Re: hulp nodig!!!
#1: 15-07-2008, 15:48
je moet je totaal niet druk maken...
je bent pas jong en idd als hij gewoon zomaar iemand anders kiest issie houd ie niet van je terwijl hij t wel zegt.
oftewel hij is je niet waard....
gewoon niet te lang bij stil staan je ben jong er komt echt nog wel iemand. tis niet t einde van d wereld
  • IP logged

f

fillie

#2: 15-07-2008, 16:45
t vriendje van mn beste vriendin heeft t ook net uitgemaakt dus heb ik voor haar een lijst gemaakt met stappen om haar ex te vergeten, ook al zou je dit mss liever niet willen t helpt wel
1. doe wat je gevoel je ingeeft, als je gevoel zegt dat je de hele dag op bed moet gaan liggen huilen doe dat dan gewoon maar blijf hier niet te lang mee door gaan.
2. plak je ex op een dartbord/prikbord...
3. probeer zo min mogelijk contact met t m te hebben, alleen zo kan je m vergeten
4. zondig zo veel als je wilt, dus prop je helemaal vol met chocola, ijs, taart wat je maar wilt!
5. blijf jezelf, dus ga jezelf geen verwijten maken over dat hij t uit heeft gemaakt omdat je niet mooi genoeg zou zijn of wat dan ook. Verander niet in de hoop m daardoor terug te krijgen
6. zoek de voordelen van single zijn (en geloof me die zijn er echt!), je kunt ook een lijst maken met alle negatieve dingen van je ex.
7. blijf positief, er lopen nog veel meer leuke jongens rond die jou vast ook leuk vinden!
8. zorg voor afleiding, dus ga leuke dingen doen met familie en vrienden
9. maak plezier en blijf niet depressief, t leven is mooi geniet ervan!
ik hoop dat je er wat aan hebt
succes ermee!
  • IP logged

D

DC-P

#3: 15-07-2008, 17:58
voordelen van single zijn zijn echt niet moeilijk...
er zijn alleen maar voordelen
  • IP logged

l

levenloos765

#4: 17-07-2008, 07:29
bedankt mensen jullie tips hebben geholpen voor 4 uurtjes :'( :'( :'(want hij zei via msn tegen hem ik ga nu naar buiten laterz want we waren ff ingeprek met elkaar gewoon als vrienden :-\ :-\en hij vroeg toen waar ga je chillen dan?en toen zei ik waar en hij zei okej misschien kom met wat vrienden daar dan zometeen ofzo maar ik was gewoon met me vriendinnen aan klesten en toen kwam hij aan zetten ik was helemaal vergeten dat hij zou komen maar ja hij zat dus volgens mijn vriendin met me te flirten en hij zat ook voor de grap aan me gewoon plagen en zo en hij zat ook de hele tijd naar me te kijken enzo en toen wou hij me van de schommel trekken dat was vet grappig  want ik probeerde de hele tijd zijn handen weg te schoppen dat was wel leuk was best een leuke dag eigenlijk maar nu ben ik nog erger verliefd op hem en ik mis ook meer nu maar me vriendin zegt dat ze denkt dat hij me terug wil!!wil wel maar me vriendin zegt dan dat ze me dan niet meer aankijkt als ik weer met hem neem maar dat is het eenigste dat ik nog wil en waar ik aan kan denken!!mijn vraag is denken jullie dat hij me terug wil???? ??? ??? ??? ???
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 17-07-2008, 07:31 door levenloos765 »

m

magiclover

#5: 17-07-2008, 08:02
ik kan neit in zijn hoofd kijken als je vrienden bent kun je het vragen maar zoek wel he goede momen uit. en vooral als je even gewoon een sireus gesprek hebt.   niet zomaar in eens maar stard een gesprek op waar niemand bij is behave jullie 2.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal