Skip to main content

Auteur Topic: klaarkomen

m

mnon

klaarkomen
OP: 05-11-2008, 18:39
Als mijn vriend en ik seks willen hebben beginnen we eerst gewoon te strelen enz.. dan zijn we allebei helemaal opgewonden en hebben we seks.. hij ligt meestal wel boven op.. Maar hij komt altijd klaar als ik nog niet eens bijna klaarkom! het is wel allemaal lekker maar ik ben dan gewoon nog lang niet klaar..
Iemand tips?

groetjes
  • IP logged

m

magiclover

Re: klaarkomen
#1: 05-11-2008, 18:49
laat hem anders op een gegeven moment even langzamer gaan. en het is meestal zo dat een jonge veel sneller klaar komt dan een meisje
  • IP logged

m

mnon

#2: 05-11-2008, 19:00
langzamer.. is dat wel zo verstandig? wat is het fijnstje standje voor een vrouw en dan bedoel ik niet dat je helemaal in de knoop zit.. een vriendin van mij zei dat als je een kusse onder de kont van de vrouw legt het ook fijner is.. klopt dat?
  • IP logged

t

totalwar

#3: 05-11-2008, 22:15
Ligt eraan hoe de deel van de jongen is. meestal zijn die namelijk niet 100% recht. als hij iets naar beneden buigt dan is het wat fijner als hij met zijn heupen lager zit. Het gevoeligste deel van je vagina is namelijk de bovenkant (ook aan de binnenkant). Die moet je dus zien te stimuleren.

Daarnaast, het is bekend dat tijdens sex meisjes minder kans hebben op komen dan jongens. Doordat de jonge meer gemaakt is om te komen en een meisje niet echt. Wat je kan proberen is wat Charelle zei. Korte pauzes ertussendoor. Dat is niet alleen fijner voor jou, maar zat ook heel veel opwindender werken voor hem.

Daarnaast zou je eventueel altijd aan een 2e of 3e ronde kunnen beginnen. Meestal als je hem eventjes laat afkoelen (laat hem jou strelen of iets anders doen om je opgewonden te houden) en daarna weer sex heb, duurd het meestal langer voordat hij komt. Hij moet natuurlijk wel genoeg energie over hebben.

Verder is er weinig anders over te zeggen. Een fijne positie is bijvoorbeeld dat jij bovenop zit. op je armen en knieen. en hij met zijn heupen heen en weer beweegd, door zijn voeten op het bed neer te zetten. Dit kan heel gevoellig zijn en als je net begonnen ben kan hij het ook aardig volhouden.

Verder komt er even niks in me op. Misschien later ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

mnon

#4: 07-11-2008, 16:02
hij komt echt te snel klaar.. gister was het 2 minuten..

??? ??? ik vind het niet normaal..
dat voorspel met al dat gefriemel is super fijn.. vind ik heerlijk maar dan zijn we bezig en na 2 minute is het over.. zegt hij oke w8 nu even rustig doen anders ben ik al klaar.. 20 seconde rustig.. en dan gewoon effe HUP en dan is hij klaar.........

ZINLOOS

hebbe veel jongens hier last van?
zo ja,, hoe lossen ze dat op?

• IP logged

t

totalwar

#5: 07-11-2008, 21:50
Tja fijn voelen kan je weinig aan doen. Maar mijn oplossingen heb ik al gegeven... Verder kan ik niets verzinnen. Maare even rustig is geen 20 seconden :P is meer 1 a 2 minuten terwijl hij jou nog plaagt en hij wat minder gestimuleerd word.

Maar het begint een beetje te klinken alsof hij het niet zo overdreven belangrijk vind of je wel of niet kom, zolang hij et maar doet.

Heb je het met hem er wel eens over gehad?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

p

pas-13

#6: 07-11-2008, 21:53
probeer hem meer bij jou te laten doen.
vingeren of beffen , zodat er even geen prikkelen zijn bij je vriend maar bij jou. ;D
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal