Skip to main content

Auteur Topic: Ben ik Gek? ???

t

totalwar

Re:Ben ik Gek? ???
#15: 18-07-2007, 12:30
ns7: Ik heb je msn verwijdert, omdat die namelijk voor verkeerde doeleinde gebruikt kan worden.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

fph

#16: 18-07-2007, 18:11
nee niet gek maar zelfmoord plege wel want ja wat heeft het voor zin
  • IP logged

s

shyguy

#17: 18-07-2007, 23:18
nou, fph, sommige mensen voelen zich alsof ze toch niet zodig zijn, dat de wereld bter af is zonder hun.
kheb het zelf gehad, kwerd doodeppressief en wou met school in eneland zelfmoord plegen, maar mijn klasgenoten zagen dat er wat mis was en toen zag ik dat ze om mij gaven :)
mijn tip is, heb het er met vrienden over dat je "verdrietig" bent, niet meteen over depri en zelfmoord, dan gaan ze meestal weg.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 18-07-2007, 23:18 door shyguy »

F

Fairy

#18: 19-07-2007, 00:11
I love gaming
En ik ben er trots op dat ik gek ben ;)
Nee grapje, ik vind et jammer dat je niet trots op jezelf bent
Kom op meid, durf je te onderscheiden, heerlijk toch als je half jongen bent, heb je in iedergeval ergens over te praten als je met een jongen samen bent
Jij hoeft je niet druk te maken om een goed gespreks onderwep
Ik vind je niet gek ik vind je juist helemaal stoer!
Ik vind et namelijk zelf als meisje (ik weet eerlijk gezegd niet of dit ook voor jongens geld, maar denk et wel) juist heel leuk en aantrekkelijk als jullie samen over hetzelfde onderwerp kunne praten.
Als mensen je der op aanspreken (zoals bv meisjes die et dom vinden ) dan zou ik gewoon zeggen, "ja maar wij hebben later tijdens et wk geen ruzie over die "soap"die ik dan moet zien ;)

Kijk een naar de voordelen van een beetje een jongen zijn, jammer dat je zelfmoordneigingen hebt want ik vind je echt gewoon hartstikke leuk dat je van voetbal en gamen houdt ;)

Xjus f.
  • IP logged

e

esther

#19: 05-08-2007, 18:16
meid je bent helemaaaaal niet gek absoluut niet. ik game ook heel de dag en vind voetbal ook leuk. er vinden zo veel meiden voetbal leuk dont worry. en dat zelfmoord dat zijn gewoon je hormonen je zit dan aan allemaal dingen te denk en te malen en ziet dan als oplossing zelmoord. meid het leven is veeel te leuk, ga leuke dingen doen en geniet, ga met mensen om waar je van houd en denk aan mensen die het nocchhhhh veeeel erger hebben geen eten of water geen ouders geen school. dan merk je zelf weer in wat voor land je leef en wat je allemaal heb. maar een ding is zekker je bent niet gek
  • IP logged

L

Lieneu

Je bent niet gek!
#20: 17-08-2007, 19:01
Hoi!

- Iedereen moet naar bed gaan wanneer hij/zij er zin in heeft. Maar het is wel vroeg hoor...
- Ik hou ook van gamen, en ik ben een meisje! Haha! Er is dus niks raars aan.
- Ik hou ook van voetbal en de jongens vinden me cool. Dus...
- Aan depressivietijd kan je niks doen. Ik heb het zelf niet gehad en ken ook niemand die het heeft.
- Tja... Zelfmoord... Ik weet niks te zeggen. Sorry.
- Wat anderen vinden is niet jouw probleem. Doe wat je moet doen. Doe waar je je lekker bij voelt!

xx

Mail me!
  • IP logged

N

Nibs

#21: 21-08-2007, 00:48
kijk meer gamende meisjes, gaat de goede kant op.

en dat van je lijkt op een jongen ofzo pfff gelukkig zie je dr niet uit als een opgepofte barbie met 5 lagen make up , tog?:P
  • IP logged

t

totalwar

#22: 21-08-2007, 08:50
Jeps, je heb gelijk XioXio, ik ben ook niet dol op meiden die te veel makeup dragen. Liever minder dan meer.

Daarnaast gamen wel heel veel meiden, je hoort er alleen weinig van.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

s

steffifke

#23: 30-08-2007, 21:19
hey

soms van die momenten word ik vreselijk kwaad gewoon al als ik mijn zin niet krijg en begin te roepen en dan wil ik echt zo dingen kapot slaan is dat normaal of niet ?
  • IP logged

t

totalwar

#24: 31-08-2007, 11:21
Iedereen heeft wel eens van zulke momenten, vooral als je vaak dan wel je zin krijg, dan blijf je zulke dingen te doen. Toch is het beter dingen op een rustige manier op te lossen dan op zo'n manier.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

h

honeylicious

#25: 30-09-2007, 16:29
-Ik ben 13 jaar en al heel vroeg naar bed geweest met iemand.
Beetje te Jong !!Maar ja, als jij dat zo graag wilt, ok dan.
-Ik ben een meisje en ik houd van gamen.
Dat maakt niet uit:)
-Ik houd ook van voetbal heb er zelf ook opgezeten.
Nix mis mee ;)
-In groep 6 tot groep 8 ben ik depresief geweest.
 :( Dat kan bij iedereen gebeuren.
-Ik heb aan zelfmoord gedacht(bijna alleen maar)
 ik ook :$ (maar dat weet niemand)
-Andere zeggen dat ik me als jongen voordoet
Laat ze zeggen !!
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 30-09-2007, 16:30 door honeylicious »

s

shyguy

#26: 01-10-2007, 18:53
gewoon jezelf blijven! iedereen is anders.
want zeggen we hetzelfde, dan zijn we net een papegaai,
en gaan we iemand nadoen, dan werd het hier maar saai. (ja uit een lied ja xD)
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal