Skip to main content

Auteur Topic: vraagje

i

ikzelf

vraagje
OP: 04-02-2009, 13:07
ik heb al een tijdje een vriend, en we zijn toe aan seks
maar ik weet niet wat ik moet verwachten.
in mijn bio-cursus staat bij erectie: rechtop
maar hoe rechtop is dat, schuin omhoog of loodrecht????
ik heb er echt geen idee van
  • IP logged

t

totalwar

Re: vraagje
#1: 04-02-2009, 14:00
hahaha dat verschilt echt per persoon en per grootte.

Even de kleine feiten. Er kan maar een hoeveelheid bloed naar de lul toe, als die dus vol is, dan is deze hard. Dit betekend niet dat die recht overeind staat, omdat de hoeveelheid bloed ook gewicht heeft en de grootte met de hoeveelheid bloed te maken heeft.

dus het is niet loodrecht, het zal meer schuin zijn, je zal hem dus altijd een beetje moeten sturen.

Daarnaast ligt het ook aan de vorm van de lul. De ene buigt uit zichzelf iets naar beneden, de ander weer iets naar link of recht enzovoorts. Er zijn weinig delen die perfect recht zijn als ze hard zijn.

Het is meer meemaken dan dat het feiten vantevoren zijn. Je moet je niet drukmaken om vorm om figuur. Je ziet vanzelf hoe hij eruit ziet en je kan nog steeds hetzelfde ermee als alle anderen.

Doe het wel veilig :P en het liefst dubbel (dus condoom en pil) dan alleen 1 van de twee.

Oja nog 1 kleine opmerking. Weet altijd zeker of je toe bent aan sex, toe zijn aan sex betekend niet een bepaalde tijd een relatie hebben of hem vertrouwen. Het gaat erom dat je je er daarna goed bij zou voelen ook erna. Dit ook wat er ook gebeurd, dus ookal zou hij het daarna uitmaken (al is het de dag erna) dan moet je er geen spijt van hebben. Is dat zo, dan pas ben je klaar voor sex, want sex is en blijft verslavend en als je die stap heb gezet kan en ga je meestal niet meer terug.

Succes.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 04-02-2009, 14:03 door Totalwar »

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal