Skip to main content

Auteur Topic: Uhmm ja?

M

MTW

Uhmm ja?
OP: 04-03-2009, 16:05
Ik ga bijna een half jaar met me vriend. We hebben nog geen sex gehad. En opzich zou ik dat wel willen. Maar hoe moet ik dat gaan doen?

Alvast bedankt voor hulp  ;D
  • IP logged

m

magiclover

Re: Uhmm ja?
#1: 04-03-2009, 16:35
praat er gewoon een keer over met hem. vraag of hij het ook wil. als hij het ook wil neem er dan een keer rustig de tijd voor.
  • IP logged

M

MTW

#2: 04-03-2009, 16:38
soms praat ik er wel met hem over, maar het kom er maar niet van.
  • IP logged

m

magiclover

#3: 04-03-2009, 18:25
als je het er nog een keer met hem over hebt zeg dan gewoon dat je het graag wilt.  spreek desnoods een ker af wanneer je alle tijd hebt zodat je alles rustig kunt doen opzich is daar ook niks mis mee. want als je het eenmaal een keer hebt gedaan gaat het de 2e keer veel makkelijker.
  • IP logged

t

totalwar

#4: 05-03-2009, 07:36
soms praat ik er wel met hem over, maar het kom er maar niet van.

hoe bedoel je "maar het kom er maar niet van"? Zijn jullie beide er klaar voor (dus willen jullie het allebij) en wat zijn jullie leeftijden dan?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

t

triiesja

#5: 07-03-2009, 22:40
wanneer jij en hij eraantoe zijn gebeurt het vanzelf ;) geduld is een schone zaak
  • IP logged

V

Vancex

#6: 08-03-2009, 08:30
Ehm.. het lijkt er een beetje op dat jij het liever wilt dan je vriend..
Je moet er wel allebei klaar voor zijn en het allebei willen.
Als hij.. en jij.. sex willen.. komt dat vanzelf wel.. net als zoenen zegmaar.. tis de gelegenheid die ervoor zorgt dat je t gaat doen. dus maak je geen zorgen,, het komt wel.. maar respecteer het als hij t nog niet wil.

;) succes!
  • IP logged

M

MTW

#7: 08-03-2009, 14:52
We hebben het er laatst een keer over gehad.
hij zei toen wel dat ik het zelf moest weten of ik het wou, en dat hij me dan niet dwingt. dus dat is wel een goed teken :) en toen zei die van ; je weet wel wat ik wil, dus k zie wel of jij het wilt. ik ben zelf 17 en hij is 16.

naja bedankt voor het beantwoorden vn deze topic.
  • IP logged

t

totalwar

#8: 08-03-2009, 21:37
Hou er wel rekening mee dat een jonge dit meestal zegt tegen een meisje. in ieder geval de meeste jongens zeggen dit. Als het voor jou de eerste keer is kan je vragen of hij ook wil stoppen als je dat bijvoorbeeld zegt. Het lijkt misschien een beetje dom, maar somige jongens gaan dan door omdat je eerst wel toestemming geeft, daarom is een diudelijke afspraak beter dan geen afspraak.

Groetjes en succes,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal