'kben een meisje, & 'kheb een relatie gehad met een jongen. 'kvree een maand met de jongen en nog een paar dagen. 'kwas stapelgek van hem, maar echt stapelgek! Hij gaf me het gevoel dat elk meisje wilt als ze een jongen heeft. Maar toen maakte hij het uit! Voor een domme reden! ' Hij had geen gevoelens meer voor mij '. Ik was er kapot van, het gebeurde allemaal op 1 maart. Never forget that day! Nu is het 18 april, en 'k ben hem helemaal nog niet vergeten! Mjah, in school heb ik gehoord dat hij nooit gek van mij is geweest ! Ik voel me vies gebruikt, wat moet 'k doen ? Hoe moet 'k mij voelen ? 'kweet helemaal niej meer wat 'k moet doen ! 'kheb het gevoel dat 'k mijn vrienden aan ht verliezen ben, & veel mensen zeggen dat 'k niej meer hetzelfde meisje ben als vroeger ! 'kvind het niej leuk dat 'k dit allemaal moet horen !

'kheb ook gehoord dat hij gek was van een meisje in zijn klas..

Ik ken het meisje & zij kent mij ook, maar ik praat niet veel met haar, maar nu bezie 'k haar ook anders dan vroeger

! 'kben met de jongen verder gegaan dan zoenen, maar ook weer niet ' HET ' verste ! Hij kijkt wel nog op mijn aslpage ( = profielpagina ). Hij is op vakantie geweest, & is 5 minuten thuis, & hij heeft al naar mijn aslpage gekeken. Mist hij mij ? Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, Help mij ?! Hoe moet ik hem vergeten ? Ik zie hem elke dag op school

! 'kvoel me rot .. :'(
Groetjes, Bezorgde Sofiee !