Skip to main content

Auteur Topic: Met hoeveel jongens/meide heb jij onveilige sex gehad

t

teengirl

Nee het gaat er mij niet om over stoer doen en weet ik veel wat :)
Ik vroeg me gewoon af of je onveilige sex hebt gehad
Dus (orale)sex telt allebei mee.
  • IP logged

t

totalwar

orale onveilig.... hoe moet ik orale veilig zien? als dat pijpen met condoom is lijkt het me toch niet echt fijn, maarja dat is mijn mening..

Ik heb maar met 1 meisje onveilig sex gehad, ze is mijn eerste en ik de hare, dus de kans dat het echt onveilig zou zijn, is dan gelukkig wat kleiner. Verder... Ik denk dat als ik het met een ander meisje zou doen, dat ik het wel veilig zou doen, vooral als ze al met andere jongens in bed heeft gelegen... Dan zou ik toch een soa test doen voordat ik het onveilig doe. Heb geen zin om andere meisjes dingen te geven doordat ik stom genoeg ben om het onveilig te doen.

Maarja dat is de voordeel als et meisje nog maad is, dan weet je tenminste zekerder (nooit 100%) dat ze geen soa heeft. Maar de soatest moet ik ooit nog eens doen.

En jij dan???

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

het zelfde als steffen natuurlijk.

dus je onveilig.

Groetjesm

Charelle
  • IP logged

t

te weinig tijd

als orale meeteld 3 en anders 1
  • IP logged

i

ikk?

een soatest is echt niet fijn schijnbaar en heel pijnlijk.
  • IP logged

t

totalwar

ligt eraan welke je doet :P sommige kunnen via een bloedtest of via plasafname. Andere moeten ze in je vagina of eikel vocht halen om te testen. Dus dat is heel verschillend. Maarja liever 1 keer pijn doorstaan dan dat ik het meisje voor het leven keten aan een ziekte.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

De Paperaaste

ik niet..
als we gaan gaan we met ze alle
  • IP logged

m

magiclover

ik niet..
als we gaan gaan we met ze alle

dat ozu ik niet kunnen zeggen. als een jonge met mij naar bed zou willen en dat zou zeggen zeg ik al helemaal nee.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

D

De Paperaaste

is miss ook de rede dat niemand me moet hebben:D
  • IP logged

t

triiesja

ik zou meteen weglopen als iemand dat tegen me zou zeggen
  • IP logged

k

knarf7474

het zou tog raar zijn als je in een Cafe met iemand aan het flirten bent en dan zegt 'kom we doen een soa test en dan duiken we het bed in'haha
srry misch was ie nie grappig
  • IP logged

t

totalwar

Tja daarom ga ik ook niet naar disco's enzo :P vooral niet om een one night stand te hebben :P Ik zou het liever met iemand doen die ik goed ken of waar ik om geef, anders zou ik het om pure lust doen en dat zou 1 keer fijn zijn, maar niet altijd, in ieder geval niet zo fijn als wanneer je om iemand geef.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

D

De Paperaaste

en terrecht, als je dit echt zou menen!
hahaha, wel nee...
als ik t zelf zou hebben is t al dom genoeg, maak t dan niet dommer door anderen mee te slepen in je stommiteiten.
HIV is ongenezelijk dat weet iedereen, dus waarom anderen er mee besmetten, je bent gelijk voor de rest van je leven naar de klote
  • IP logged

h

hallodoei

Ik doe het pas onveilig wanneer ik een relatie met haar heb, en we beiden kunnen bewijzen dat we het niet hebben. :)

Oh en natuurlijk wanneer zij écht de pil gebruikt. xD
  • IP logged

D

De Paperaaste

en toch heb je van die zieke mensen ^^
oh zeker, maar daar schaar ik mezelf niet onder, ik ben af en toe(lees altijd) niet echt goed bij mijn hoofd, maar ik denk wel na over anderen mensen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal