Skip to main content

Auteur Topic: waarom heb ik dit?

t

twilighter

waarom heb ik dit?
OP: 26-04-2009, 17:23
hallo ik ben een meisje van 17 en heb ik een probleem: ik vind het zooooo eng als een jongen dichtbij komt. ik ben jaren niet uit gegaan omdat ik bang was dat een jongen met me zou willen dansen of zoenen:S daar ben ik nou gelukkig wel vanaf:)
maar nou heb ik dus dit: als ik een jongen leuk vind ben ik bang dat het ergens op uit gaat lopen, dat hij me uit gaat vragen, dat we gaan zoenen, dat we een relatie krijgen en sex hebben. nou stoot ik dus alle jongens van me af, maar ben vorige week een hééle leuke jongen ontmoet die precies mijn type is en ook geinteresseert lijkt in mij....nou weet ik dat ik zelf mag bepalen hoe ver ik ga, maar aangezien ik een afspraakje al te eng vind, ben ik bang dat het nooit ergens op uitloopt, bij wie dan ook:s ik ben al  bijna 18 en ben best bezig met sex en heb ook niet het idee dat ik er nog niet aan toe ben....ik durf het gewoon niet!
aub reageren als je iets wil zeggen!:) het zou fijn zijn als ik wist dat andere dit ook hebben.

ps: ik zit al een aantal jaar bij een psycholoog en hier heb ik het met hem ook vaak over, hij en mn moeder zeggen dat ik gewoon een keer de drempel over moet en met een jongen uitgaan, maar ze snappen gewoon niet dat deze angst zoooooo groot is dat dat echt niet zomaar gaat:S
  • IP logged

t

twilighter

Re: waarom heb ik dit?
#1: 26-04-2009, 17:27
oh shit trouwens ik had niet door dat ik bij de jongens over meisjes catergorie zat...maar de heren mogen ook reageren hoor;)
  • IP logged

m

magiclover

Re: waarom heb ik dit?
#2: 26-04-2009, 19:35
ik heb dit topic gesloten want je hebt al een keer het zelfde verhaal geplaats alleen onder een andere naam.

Groeten,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re: waarom heb ik dit?
#3: 26-04-2009, 21:21
voor de topic:

http://www.tienerproblemen.nl/index.php/topic,3027.0.html

deze topic zal over een aantal dagen worden verwijderd.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal