Skip to main content

Auteur Topic: ik haat dat zo!

w

woman

ik haat dat zo!
OP: 01-05-2009, 15:20
dat iedereen met mijn relatie bemoeid. en dat zeg ik dan tegen hem en dan gaat hij het aan iedereen door zitten lullen. of hij vraagt aan mijn beste vriendin wat ik daar van zou vinden. dan kan hij toch ook gewoon aan mij vragen, ik ben toch geen debiel?
dat ha at ik zo, dan zou ik zijn nek wel kunnen omdraaien zo boos ben ik dan.
ik vind wat er in een relatie gebeurd moet je gewoon tussen jullie 2 houden, of heb ik daar geen gelijk in?
  • IP logged

t

totalwar

Re: ik haat dat zo!
#1: 03-05-2009, 22:06
ja en nee.

Het is soms fijn om iemand te hebben waar je je mening kan delen, als dat op dat moment je vriendje niet is, dan is dat niet erg. Kijk er is een verschil over je relatie of over je vriendje. Het zijn soortvan twee dezelfde dingen maar totaal verschillend. Over je relatie, dus hoe je met elkaar omgaat, hebben ze niks te zeggen. Ik hoor het ook vaak zat hoor, dat ze niet begrijpen dat ik dingen toelaat of me vriendin dingen toelaat, maar ik heb het geleerd te negeren en wat grapjes erover te maken.

Als ze het over je vriendje hebben, tja dat is anders. Er kan een deel van waarheid inzitten die jij niet ziet, doordat je verliefd ben. Of hun weten niet omdat hun niet zo close zijn met hem.

Wat ik wel met je eens ben is over de relatie (als hij een mening wilt weten) dan moet hij het aan jou vragen niet aan hem, heb je hem nooit gevraagt waarom hij het niet direct vraagt?

Maar er kunnen altijd dingen zijn die je accepteer die je niet helemaal kwijt kan. Bijv hij kijkt ook naar andere meisjes. Dan kan het soms opluchten om met iemand anders erover te hebben, maar dat is ook niet echt slecht. Net als soms bang zijn grote problemen te vertellen en dan iemand in ieder geval te hebben die je steunt en helpt het samen aan hem te zeggen. Dat is alleen maar fijn.

Maar hoe open ben je tegen hem?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

w

woman

Re: ik haat dat zo!
#2: 04-05-2009, 12:20
ik ben vrij open tegen hem, sommige dingen bewaar ik liever voor mezelf,
en hij is heel nieuwsgierig en wilt altijd alles weten, en soms kan ik daar best wel boos om worden omdat het dan lijkt of hij mij niet vertrouwd.
ik heb dat al is een keer gevraagd over dat rond vertellen en dan ontwijkt hij de vraag en zegt dat het nooit meer zal gebeuren, maar na een paar weken is het weer hetzelfde verhaal
  • IP logged

t

totalwar

Re: ik haat dat zo!
#3: 04-05-2009, 13:38
Tja dat kan het inderdaad vervelend zijn. Maar als je dan op een andere manier reageer dan normaal is het best te begrijpen, soms lijkt er iets te zijn, terwijl er niks is. Zit hij er vaak naast dan? dat er eigenlijk niks is maar hij het constant toch vraagt?

Ben je wel eens erop teruggekomen dan? Dat hij iets beloofd maar het niet doet? Soms erop terugkomen helpt, vooral als je je eigen reden voor het willen weten wilt ondersteunen, dan heeft hij juist minder reden om het niet te vertellen, waarom hij dat doet.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

firstlove

Re: ik haat dat zo!
#4: 07-07-2009, 20:44
Ik ken het gevoel het is echt vreselijk irriterend mijn ex deed dat ook altijd en das ook gelijk de reden waarom ik et heb uitgemaakt   ;)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal