lol ok even wat uitleggen hier.
1 voor lovertje, jah en het is best normaal hoor.
2 voor de vraag in het begin :p het is normaal rond die leeftijd, dan begin je meer te ontdekken, wat niet zo is is dat je er hormonen door krijg. Je doet het juist doordat je hormonen heb
3 het medisch verschil (ofwel dat beweren ze) van besneden of neit besneden is dat als je besneden ben het schoner is. Mijn mening erover is dat dat niet zo is en dat het aan de jonge zelf ligt hoe goed hij het schoon houdt, net als een meisje het wel of niet goed schoon houdt.
En met een besneden geslachtsdeel voel je juist minder. Zoals de meeste denk ik wel weten is de eikel (top van de penis) het gevoelligst, doordat bj personen die niet besneden zijn normaal het velletje erover zit, wordt deze afgeschermd voor veel dingen. Als je besneden ben is dit juist niet zo en krijgt de eikel dus veel meer te voelen op een dag (bijvoorbeeld het bewegen in de onderbroek tijdens het lopen), hierdoor wordt de huid van de eikel dikker en de zenuwen minder gevoellig. Een besneden penis is meestal dus ook minder gevoellig.
4 Aftrekken is als een jonge zichzelf bevredigt. Dit kan op verschillende manieren, maar meestal is het als een jonge zijn hand om zijn penis plaats en die beweegd naar boven en naar beneden. De ene vind het fijn om alleen boven te doen en de ander alleen beneden of de laatste helemaal van boven en beneden. Dit verschilt per jonge.
Zo ik hoop dat dat zo'n beetje alle vragen waren die nu gesteld waren :p zijn er nog andere of ben ik er nog vergeten of wil je wat meer weten :p stel et maar.
Groetjes,
Steffen