Skip to main content

Auteur Topic: ik in de 2de hij in de 1ste

L

Lottee

ik in de 2de hij in de 1ste
OP: 20-06-2009, 15:19
Heei, ik ben echt SUPPER verliefd op een jonge alleen ik zit in de 2de en hij in de 1ste en hij ziet mij volgens mij ook wel zitteeeee maar is het raar als ik met hem neem?

doee
  • IP logged

m

maraa

Re: ik in de 2de hij in de 1ste
#1: 20-06-2009, 15:36
eeeeeyz
 
Dat is echt niet raar hoor zo groot verschil kwa leeftijd zal er niet tussen jullie zitten ;)
En zowiesow waarom zou een jongen niet jonger mogen zijn dan een meisje ;) :P
Als jullie elkaar echt leuk vinden en verkering willen gewoon nemen hoor ;)
er is echt niks raars aan vind ik . ;)
xxx
  • IP logged

d

dik-dik

Re: ik in de 2de hij in de 1ste
#2: 21-06-2009, 19:41
Ik vind het ook helemaal niet raar!
Maarja..bij sommige scholen is het heel raar als een 2de klasser met iemand uit de 1ste neemt.
Maar ik vind het niet raar!!!


x
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: ik in de 2de hij in de 1ste
#3: 21-06-2009, 20:17
Ik vind het gewoon normaal hoor, je moet niet letten op wat ander mensen ervan vinden, als jullie met elkaar gelukkig zijn is dat toch prachtig! :D

Bij volwassenen is het toch ook niet meer raar als er 5 jaar verschil is tussen twee personen?

Gr. lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

Re: ik in de 2de hij in de 1ste
#4: 22-06-2009, 09:15
Ik denk dat sommige et misschien stom vinden op school, maar qua leeftijd of wat dan ook maakt het helemaal niks uit. Het is niet alsof je een groot leeftijdsverschil heb.

Maar probeer wat vaker met elkaar om te gaan, dan merk je vanzelf hoe mensen ermee omgaan. Daarnaast kan je de relatie ook geheel buiten school laten vallen, dan heb je ook geen last van eventuele pestkoppen met opmerkingen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

Lottee

Re: ik in de 2de hij in de 1ste
#5: 22-06-2009, 18:44
OKee dankjewel !
ja ik denk dat ik dat laatste doe
gewoon een relatie buiten school want bij mij op school weet ik niet wat ze ervan vinden
maar ja in ieder geval  bedankt
  • IP logged

t

totalwar

Re: ik in de 2de hij in de 1ste
#6: 23-06-2009, 07:49
Of je het buiten school of binnen school doet, ze komen er waarschijnlijk toch achter. Je kan er alleen voor kiezen op school anders met elkaar om te gaan dan buiten school, dit voorkomt opmerkingen tijdens school.

En wie weet kan je het een lange tijd geheim houden. Vraag alleen wat hij ervan vindt. Wat het moet wel een beslissing zijn van jullie allebei. Anders gaat hij roddels rond gooien, terwijl jij dat niet wilt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

T

TienerJen

Re: ik in de 2de hij in de 1ste
#7: 04-07-2009, 22:34
Weer een probleem opgelost door Steffen :p
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal