Skip to main content

Auteur Topic: Okay, guys help me! D:

-

-Soraya.

Okay, guys help me! D:
OP: 29-06-2009, 15:30
Ik zag laatst een onwijs leuke jongen, en ik keek hem gewoon de hele tijd aan.. Want hij was zo ontzettend knap. En toen lachte hij de héle tijd terug. Dus, naja, ik vind hem nu wel leuk. En ik zou dolgraag een relatie met hem willen beginnen. Het probleem is, ik zie hem pas na de vakantie weer. En ik weet niet hoe hij heet, etc. Dus mijn vraag : Hou zou een jongen het liefst benadert willen worden door een meisje? ^^

Tank joe!
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 29-06-2009, 15:43 door -Soraya. »

h

hallodoei

Re: Okay, guys help me! D:
#1: 29-06-2009, 16:03
Tja, dan vraag ik toch even wat dingen.. :P

 - Ken je hem persoonlijk?
 - Waar heb je hem gezien?
 - Keek hij veel terug?

Daarna kun je echt goed inschatten hoe hij het liefst benaderd wordt.

En om even over mezelf te beginnen qua benadering:

Kijk hem eerst wat aan, loop daarna naar hem toe en vraag hoe hij heet. Daarna zoek je hem op hyves op en vraag je of je hem op msn mag toevoegen. Dat werkt meestal het best. :)
  • IP logged

-

-Soraya.

Re: Okay, guys help me! D:
#2: 29-06-2009, 16:12
Nee, ik ken hem niet persoonlijk. Al zou ik dat wel willen, ghehe. Ik heb hem gezien op school. En ja, hij keek redelijk veel terug. (:

-

Tja, dan vraag ik toch even wat dingen.. :P

 - Ken je hem persoonlijk?
 - Waar heb je hem gezien?
 - Keek hij veel terug?

Daarna kun je echt goed inschatten hoe hij het liefst benaderd wordt.

En om even over mezelf te beginnen qua benadering:

Kijk hem eerst wat aan, loop daarna naar hem toe en vraag hoe hij heet. Daarna zoek je hem op hyves op en vraag je of je hem op msn mag toevoegen. Dat werkt meestal het best. :)
  • IP logged

h

hallodoei

Re: Okay, guys help me! D:
#3: 29-06-2009, 18:34
Probeer dan eerst een keer hem aan te spreken met hey/hallo en vraag hoe het gaat. Daarna gewoon nog een keer opzoeken en dan vragen wat zijn naam is en dan voeg je hem daarna toe op hyves. En dan daarna gewoon langzaam aan wat meer contact maken.. :)
  • IP logged

t

totalwar

Re: Okay, guys help me! D:
#4: 29-06-2009, 19:32
Wou net zeggen, probeer eerst wat met hem om te gaan, voordat je een relatie met hem neemt. Wie weet is hij in een relatie of vriendschap wel op hele andere dingen uit dan jij op uit ben en dan klikt het neit. Want hoe knap iemand ook is, in de tijd telt het karakter niet het uiterlijk.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

firstlove

Re: Okay, guys help me! D:
#5: 07-07-2009, 14:04

Als je zijn gsm nummer hebt kan je al eerder afspreken dan te wachte tot na de vakantie en anders als je hem terug ziet voorbijlopen en vrage ken je me nog ofzo  ;) dat doen sommige jongens bij mij dus kdenk dat et ook bij hen werkt   :D
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal