Skip to main content

Auteur Topic: Afvallen

j

justagirl

Afvallen
OP: 21-07-2009, 14:24
Hoi allemaal!
Ik ben een meisje van 11, ben ongeveer 1.70 meter en weeg iets van 75.5 :o
Ik weet dat ik VééL te zwaar ben en wil ook afvallen, maar het wil maar niet lukken.
Wie heeft er een goed helpend dieet voor mij?/
Thanxx ;)
  • IP logged

m

mich

Re: Afvallen
#1: 21-07-2009, 19:24
kun je miss ook vertellen wat je al heb geprobeerd en hoelang je al bezig bent  :)
  • IP logged

v

verkauft

Re: Afvallen
#2: 21-07-2009, 20:17
1 je gewicht komt nog wel beter(vooral omdat je nog zo jung bent en je waars nog wel groeit) 2 ga niet eerst em hoe heet dat opletten wat je eet en je daarna weer late gaan dan is het ook in een klap weer trug.
weet veder niet echt tips om af te vallen
  • IP logged

a

anneke_X

Re: Afvallen
#3: 30-07-2009, 12:28
Hoi allemaal!
Ik ben een meisje van 11, ben ongeveer 1.70 meter en weeg iets van 75.5 :o
Ik weet dat ik VééL te zwaar ben en wil ook afvallen, maar het wil maar niet lukken.
Wie heeft er een goed helpend dieet voor mij?/
Thanxx ;)

hey ik ben 14 en toen ik 13 was woog ik bijna 80 kg
maar is stopte met snoepen ik ging joggen en ik werd vegetarisch
en ik dronk alleen maar water en nu ben ik 20 kg afgevallen
ik word nie meer gepest en ik heb een knap vriendje <3
succes !
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: Afvallen
#4: 30-07-2009, 15:49
vegetarier worden is echt niet de oplossing om af te vallen hoor xD
  • IP logged

s

shalala

Re: Afvallen
#5: 30-07-2009, 21:50
Drink veel water dat ehm... Hoe zeg je dat XD... Dat speotl door fz  nja t zorgt voor een voller gevoel en t is goed voor de huid^^ 2 vliegen in 1 klap  en peepzz vegetarier worden helpt wel =O want er zit egt veeeeeeeeeeeeel vet in vlees in groente burgers veel minder =]

hugX

ps je gewicht is niet egt erg fz hoor x] like hallllo je bent 11 dat mkomt vanzelf wel goed <3
  • IP logged

m

mich

Re: Afvallen
#6: 30-07-2009, 21:53
vegetarier worden is echt niet de oplossing om af te vallen hoor xD

nou ik zat laats te kijken naar vegatarische maaltijden ik zag er 2 van de 100 ofzow ongezond bij staan  :P dus t kan wel :P
  • IP logged

L

Liesje

Re: Afvallen
#7: 03-08-2009, 17:09
Heey! :D

Afvallen is inderdaad  niet zo makkelijk, maar wat je (denk ik) niet moet doen is jezelf dingen verbieden. Want dan wil je het juist! Gewoon lekker bewegen en geen snoep meer in huis hebben, maar andere dingen die lekker zijn en tog gezond.
En anders kun je altijd nog proberen te Sonja Bakkeren ;)

Succes ;)
  • IP logged

n

nobody

Re: Afvallen
#8: 05-08-2009, 19:40
Drink veel water dat ehm... Hoe zeg je dat XD... Dat speotl door fz  nja t zorgt voor een voller gevoel en t is goed voor de huid^^ 2 vliegen in 1 klap  en peepzz vegetarier worden helpt wel =O want er zit egt veeeeeeeeeeeeel vet in vlees in groente burgers veel minder =]

hugX

ps je gewicht is niet egt erg fz hoor x] like hallllo je bent 11 dat mkomt vanzelf wel goed <3

shalala  jij heeft helemaal gelijk^^
hugs<33
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal