Skip to main content

Auteur Topic: Sex

j

joyceke!

Sex
OP: 22-07-2009, 18:32
Ik en mijn vriend willen het graag doen.  Maar ik ben bang dat het pijn doet en hij ook. Ik durf er niet met hem over te praten, ik heb het via een vriend van hem gehoord dat hij sex met me wil. Weet iemand hoe het voelt en of het pijn doet.

Groetjes Joyce
  • IP logged

v

verkauft

Re: Sex
#1: 22-07-2009, 19:04
hoe het voelt kan ik je niet vertellen. ik kan je wel vertellen maak je er niet tew veel zorge over en laat m niet gelijk naar binnen dan doet t waars wel pijn. kan je veder neit helpe sorry.
  • IP logged

m

mich

#2: 22-07-2009, 22:34
tja ik ook nie zal voor t eerst wel een beetje pijn doen natuurlijk maar doe t gwn rustig aan alles heeft zijn tijd nodig dan zal t denk ook geen of minder pijn meer doeen  :)
  • IP logged

t

totalwar

#3: 23-07-2009, 08:01
Zolang je het rustig aan doet, op elkaar let en zonodig stopt, zal je er niet echt last van hebben, misschien een heel klein beetje, maar niet zoveel. Zolang het maar op een rustig tempo begint en eindigd. Hij lang genoeg erover doet om jou op te winden en je zenuwen weghaalt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

d

dik-dik

#4: 23-07-2009, 15:51
Ik zou er gewoon met hem over praten..
Maar zoals totalwar al zegt..moet je het rustig aan doen..Maarja, als je nooit geneukt hebt doet het sowieso pijn in het begin..maar daarna wen je er wel aan als je bezig bent..zolang je maar nat genoeg bent komt het wel goed hoor!!

x
  • IP logged

t

triiesja

#5: 23-07-2009, 21:00
het heeft bij mij 5 x geduurd voordat dat die naar binnen kon en ja bij MIJ deet het pijn maar het is bij iedereen anders
  • IP logged

t

totalwar

#6: 24-07-2009, 00:04
Bij mijn vriendin deed het bijna geen pijn. Ik denk dat sommige ook gewoon te snel zijn en niet wachten of zien wanneer de zenuwen van het meisje helemaal weg zijn.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

t

triiesja

#7: 26-07-2009, 21:01
ik heb 15 jaar en 10 maandjes gewacht
en het was het goede moment alleen was ik nog te nauw of was hij te groot
  • IP logged

t

totalwar

#8: 26-07-2009, 23:14
Tja, dat ligt per persoon verschillend hoe het zit :P En 15 jaar is op zich niet perse veel hoor ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal