Hee.
ja ik vind t niet echt fijn als mensen wat zeggen over hoe ik eh gevormd ben zegmaar.
want dit hoor ikdan;
k was bij een vriend gweeest, tijd geleden.
toen ik thuis was, en hij op msn was. zei hij: 'weetje wat mn zus zei?' ik zo; 'haha, hoe moet ik dat nou weer weten?' hij zo; 'ja weetkveel. maar die zei; zij heeft wel dikke tieten zeg.'
kdacht echt zo van ja dat kan ze zeggen, maar dat hoef je dan nog niet tegen mij te zeggen fzo?
toen week later, was ik met hem en mijn vriendin naar een andere vriend gegaan. toen ik daarvan weer thuis was en op msn kwam. zei mijn vriend zo; 'die vader zei zo; vinden jullie een van die meisjes nou leuk?' en hun zo antwoord geven en toen vroeg die moeder; 'hoe oud is zij eigenlijk?' hij zei toen zo; 'ja 13, bijna 14.' en toen zei die moeder; 'die heeft best grote borsten voor der leeftijd dan.'
kdacht echt zo van ja, dit is wel super toevallig eerst zei die zus dat en nu die moeder; ik hoef dat niet te weten én waarom zou die moeder dat zeggen?
dus ik vroeg zo aan die vriend; 'wat heeft jullie mam over mij gezegd?' hij zo helemaal uitleggen en hij zei het zowat t zelfde als mijn vriend.
nou ik werd écht gek. ik denk wtf waarom zeggen die dat over mij dan zegmaar he?
vandaag had ik de webcam bij zon jongen aan staan en toen moest ik wat gaan halen, en ja toen stond ik dus op. en hij zag 't, ja hij heeft me wel ooit int echt gezien maar das alweer een jaar geleden, en hij woont dan wel dichtbij, maar ik zie hem nooit meer int echt. en toen zei hij zo; 'nice' ik zo; 'wat nice? ;o' hij zo; ja eh , toen je opstond zag ik je.
naja je weet wel
maar ik word er maar steeds aan herinnerd.
en ja , ik vind het nou niet echt prettig om dat steeds maar te horen.
alleen ik kan het niet laten stoppen zegmaar, want het zijn steeds andere mensen die er wat van zeggen.
hoe moet ik er dan eigenlijk op reageren?
of moet ik er wel wat van zeggen?
dat weet ik nooit, als ze dat zeggen.
x