Skip to main content

Auteur Topic: :-[

J

Jaimy

:-[
OP: 07-08-2009, 12:01
hee,

ik had even 2 vragen  :-[
1. Mijn tepels zijn best wel groot 5 cm! :-[ Klopt dat Ik bedoel hoort dat of niet! Kan ik daar wat aan doen?  :-[

2. mijn boven benen zijn best dik vind ik weet iemand wat je daar aan kan doen?

  • IP logged

d

dik-dik

Re: :-[
#1: 07-08-2009, 14:07
1,Volgens mij is het heel normaal hoor,
Want iedere meisje heeft een ander soort tepel,

2, Ik heb geen idee..sorrie :(

x

  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: :-[
#2: 07-08-2009, 15:36
ligt eraan hoe groot je borsten zijn denk ik, want meestal hebben vrouwen met grote borsten ook grotere tepels. is niet altijd hè! Maar tis eigenlijk wat dik-dik zegt, elke tepel is anders en die van jou zijn dus 5cm doorsnee...

Bij meisjes in de puberteit worden de bovenbenen nou eenmaal dikker, en dan vind je dat ze dik zijn omdat je je "pre-puber" bovenbenen gewend bent. Ik denk dat je er niet teveel aandacht aan moet besteden, maar als je toch wilt dat ze dunner worden moet je op je zij gaan liggen en dan je been omhoog doen en weer terug. dan train je namelijk je bovenbenen, en dan val je vooral daar af.

Gr.

Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

D

De Paperaaste

Re: :-[
#3: 07-08-2009, 17:19
2 is gewoon je lichaam dat zo ontwikkeld
  • IP logged

m

mich

Re: :-[
#4: 07-08-2009, 17:50
volgens mij is die gwn van alle meisjes anders lijkt me?
  • IP logged

J

Jaimy

Re: :-[
#5: 07-08-2009, 19:02
ligt eraan hoe groot je borsten zijn denk ik, want meestal hebben vrouwen met grote borsten ook grotere tepels. is niet altijd hè! Maar tis eigenlijk wat dik-dik zegt, elke tepel is anders en die van jou zijn dus 5cm doorsnee...

Bij meisjes in de puberteit worden de bovenbenen nou eenmaal dikker, en dan vind je dat ze dik zijn omdat je je "pre-puber" bovenbenen gewend bent. Ik denk dat je er niet teveel aandacht aan moet besteden, maar als je toch wilt dat ze dunner worden moet je op je zij gaan liggen en dan je been omhoog doen en weer terug. dan train je namelijk je bovenbenen, en dan val je vooral daar af.

Gr.

Lekkerding

Je heupen kan je daar ook wat aan doen? oefeningen ofzo?
x
  • IP logged

m

mich

Re: :-[
#6: 07-08-2009, 21:07
ja ik hoor dat als je op t strand gaat hardlopen je bovenbeennen heel goed traint maar ik vind het wel heel zwaar moet ik zeggen ik heb t ook gedaan dus..
  • IP logged

J

Jaimy

Re: :-[
#7: 08-08-2009, 19:01
ja ik hoor dat als je op t strand gaat hardlopen je bovenbeennen heel goed traint maar ik vind het wel heel zwaar moet ik zeggen ik heb t ook gedaan dus..

dan werden ze toch juist dikker?
  • IP logged

m

mich

Re: :-[
#8: 08-08-2009, 20:56
als je er spieren hebt wel als je wilt dat ze kleiner worden dan kan je denk of strek oefeningen doen d8 ik dan?
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: :-[
#9: 08-08-2009, 21:17
dan worden ze langer en soepeler
  • IP logged

m

mich

Re: :-[
#10: 08-08-2009, 22:07
ja en als ze langer worden, worden ze volgens ook dunner tog? :)
(corrigeer me als ik t fout heb graag :-[)
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: :-[
#11: 08-08-2009, 22:54
heb je gelijk in...

mooi voorbeeld, voetbal is een vrij explosieve sport telkens stil-sprinten-stil-sprinten..
elke keer komt er een krachtexplosie vrij.
daarom zijn spieren kort en sterk(dus zwaar).
en atleten zoals turners enzo.
die hebben hele soepele spieren nodig om zich in al die mogelijke maniere te vouwen.
voetballers kunnen vaak bijvoorbeeld hun been niet in hun nek leggen, wat turners weer wel kunnen.

  • IP logged

J

Jaimy

Re: :-[
#12: 09-08-2009, 12:02
Ooh dus dan moet ik rek dingen enzo doen?
x
  • IP logged

t

totalwar

Re: :-[
#13: 10-08-2009, 00:54
Vraagje, fiets je veel? Want het kan zijn dat je bovenbenen dikker zijn geworden daardoor. Je zet met fietsen namelijk veel kracht met je bovenbenen en daardoor worden ze dikker. Daarnaast is joggen enzo lichter voor je bovenbenen en worden ze slanker van, dus meet looptrainingen doen, voetbal, tennis, joggen, zulke dingen.

Daarnaast ik ben het niet met lekkerding eens. Dat grotere borsten grotere tepels hebben is niet altijd waar, je kan namelijk ook een kleine cup hebben en grote tepels of een grote cup met kleine tepels. Soms ligt dit eraan hoe snel je borsten groeien en soms gewoon hoe je lichaam is. Maar ik heb weinig meisjes ontmoet die kleine tepels hebben (als ze neit hard zijn).

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: :-[
#14: 10-08-2009, 13:12
ow, ik dacht dat altijd, dat meisjes met grotere borsten ook vaak grotere tepels hebben...

Maar ja... ik heb het blijkbaar weer fout, dus luister maar niet naar mij...
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

Re: :-[
#15: 10-08-2009, 19:12
Hahaha soms komt het inderdaad door de groei van de borsten, maar er zijn ook zat meisjes die een cup a of cup b hebben en grote tepels hebben, hoeft dus niet daaraan te liggen ;)

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

Re: :-[
#16: 11-08-2009, 16:03
jep dat klopt niet nee. je kunt hele kleine borsten hebben met grote tepels of andersom. dat ligt gewoon aan de persoon.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

J

Jaimy

Re: :-[
#17: 12-08-2009, 14:48
Maar dat ziet er toch vet lelijk uit? :-[
x
  • IP logged

t

totalwar

Re: :-[
#18: 12-08-2009, 16:06
tis normaal ;) meestal is het wel aardig in verhoudingen, maar zo is het lichaam nu eenmaal. Soms lijkt het me alleen wel lastig met het uitzieken van een bikini, sinds dan de tepel er net buiten kan steken. Maar dat ligt eraan welke bikinitop je kiest.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

J

Jaimy

Re: :-[
#19: 18-08-2009, 17:58
Ik had nog een vraag op mijn tepel zijn allemaal bultjes is dat ook normaal?  :-[
x
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: :-[
#20: 18-08-2009, 18:36
is dat altijd? of alleen als het koud is, of als je kippenvel hebt?

En waar precies, over je hele tepel? (het roze gedeelte)
of aan de rand daarvan?
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

Re: :-[
#21: 01-09-2009, 22:44
Is normaal, zijn soms kleine haartjes of haarvaatje, vooral als de tepel hard is dan is dat goed te zien ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

a

anneke_X

Re: :-[
#22: 15-09-2009, 14:17
dat is allebei normaal
je moed er helemaal niets aan doen !
wees blij met hoe je bent !
x
  • IP logged

j

julietta-armo

Re: :-[
#23: 23-11-2009, 11:15
licht eraan hoe groot je borste zelf groot zijn
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal