Ik denk dat hij dat altijd zal doen en altijd blijft doen.
Kijk of je nu een relatie met iemand heb, of gehad heb, zelfs als je geen relatie met iemand heb en die persoon gewoon close is, is het altijd moeilijk aan te horen dat die persoon met iemand gezoend heeft.
Ik weet dat jullie die belofte gemaakt hebben, maar soms moet je juist tegen een belofte in gaan om een persoon te beschermen en niet te kwetsen. Je heb een tijdje een relatie met hem gehad en ik denk dat je in die tijd ook hem een beetje heb leren kenne. Je weet dus of hij snel jaloers is of hoe hij bepaalde dingen opvat. Werk met die dingen en besluit of je iets wel of neit moet vertellen.
Daarnaast, dat je zelf met een jonge gezoend heb zonder gevoelens, dat is neit erg. Soms is het niet uit te leggen en soms gebeurd het gewoon. Soms door de spanning of doordat er toch een klein beetje het vertrouwende gevoel tevoorschijn komt, maar dat betekend niet dat het niet mag. Een zoen kan veel betekenen, maar ook helemaal niks. Soms helpt iemand zoenen zelfs om erachter te komen hoe je nou voor die persoon voelt. Dus ga je daar niet schuldig over voelen, zolang de zoen maar niet te speciaal wordt, zonder liefde, want dan gaat het verkeerd.
En over hem, zou ik het laten, hij zal toch dingen ontkennen, al is het omdat hij je nog wel leuk vind. Hij zal proberen in jou ogen het ultime vriendje te blijven die volledig trouw is aan jou, maar iedereen heeft geheimen.
Ik ben lief voor me vriendin en ik doe ook veel voor haar, maar soms heb ik zelfs ook geheimen voor haar. En zodra ze dan zegt dat ik het liefste of het beste vriendje ben, zeg ik haar eerlijk dat dat niet zo is. Iedereen heeft een heden en verleden waar iets mis in kan gaan.
Groetjes,
Steffen