Skip to main content

Auteur Topic: - 25 kg

a

anneke_X

- 25 kg
OP: 01-11-2009, 22:36
heeejj kben een meisje van bijna 15
ik ben net 25 kg afgevallen
van 80 naar 55 maar ik voel het niet
ik zie er anders uit enz maar ik voel me nog 80 kg
bij seks enz wil ik nooit bovenop zitten
& moet ik nog afvallen ? x
  • IP logged

t

totalwar

Re: - 25 kg
#1: 02-11-2009, 00:35
25 kilo in hoe lange tijd? Want anders ben je wel heel erg hard afgevallen. En nee ik zou niet meer afvallen dan is het zeker slecht voor je lichaam, dan ga je zelfs misschien de ana kant op.

Ookal val je af je zal je altijd nog steeds hetzelfde voelen, het veranderd niet echt hoe je bent, het veranderd alleen je gewicht. Je moet met zulke dingen altijd uitkijken dat je niet te veel gaat afvallen, want soms kan het een verslaving worden, doordat je nog steeds het gevoel hebt dat je dik/zwaar bent.

Maar persoonlijk zou ik zeggen dat je niet meer moet afvallen, ik zou het niet waderen als ik je vriend was.. Maar hoe denkt hij erover?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

a

anneke_X

Re: - 25 kg
#2: 02-11-2009, 11:32
25 kilo in hoe lange tijd? Want anders ben je wel heel erg hard afgevallen. En nee ik zou niet meer afvallen dan is het zeker slecht voor je lichaam, dan ga je zelfs misschien de ana kant op.

Ookal val je af je zal je altijd nog steeds hetzelfde voelen, het veranderd niet echt hoe je bent, het veranderd alleen je gewicht. Je moet met zulke dingen altijd uitkijken dat je niet te veel gaat afvallen, want soms kan het een verslaving worden, doordat je nog steeds het gevoel hebt dat je dik/zwaar bent.

Maar persoonlijk zou ik zeggen dat je niet meer moet afvallen, ik zou het niet waderen als ik je vriend was.. Maar hoe denkt hij erover?

Groetjes,

Steffen
ik heb er 10 maand over gdn om af te vallen
& voor mn vriend maakt het niet uit hoe ik eruit zie
hij houd gwn van me x
  • IP logged

t

totalwar

Re: - 25 kg
#3: 02-11-2009, 15:31
Ok dan is het nog aardig, toch best snel. Maar ik zou in ieder geval niet nog meer afvallen :$ denk niet dat dat goed zal doen bij je uiterlijk.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

a

anneke_X

Re: - 25 kg
#4: 02-11-2009, 20:56
Ok dan is het nog aardig, toch best snel. Maar ik zou in ieder geval niet nog meer afvallen :$ denk niet dat dat goed zal doen bij je uiterlijk.

Groetjes,

Steffen
maar ik zie er nog altijd dik uit :(
  • IP logged

t

totalwar

Re: - 25 kg
#5: 03-11-2009, 14:33
Je zal zelf altijd denken dat je dik ben, maar als je gaat afvallen is het meer voor je gewicht dan dat het voor je lichaamsbouw is. Alleen als je onderhand anorexia hebt wordt je figuur anders, maar dat is ook niet mooi meer.

Als je een beter figuur wilt hebben dan zal je het op sporten of workout moeten houden en niet op dieëten.

Daarnaast ik heb je nog nooit gezien maar zo ie zo zie je op je profielfoto er al niet dik uit ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

a

anneke_X

Re: - 25 kg
#6: 03-11-2009, 15:54
Je zal zelf altijd denken dat je dik ben, maar als je gaat afvallen is het meer voor je gewicht dan dat het voor je lichaamsbouw is. Alleen als je onderhand anorexia hebt wordt je figuur anders, maar dat is ook niet mooi meer.

Als je een beter figuur wilt hebben dan zal je het op sporten of workout moeten houden en niet op dieëten.

Daarnaast ik heb je nog nooit gezien maar zo ie zo zie je op je profielfoto er al niet dik uit ;)

Groetjes,

Steffen
dank je :p
  • IP logged

t

totalwar

Re: - 25 kg
#7: 03-11-2009, 18:56
  • IP logged

d

dik-dik

Re: - 25 kg
#8: 05-11-2009, 16:33
Nee hoOr! #

Echt niet meer afvallen !! Je ebnt gewoon perfect ;)

x
  • IP logged

a

anneke_X

Re: - 25 kg
#9: 05-11-2009, 20:56
Nee hoOr! #

Echt niet meer afvallen !! Je ebnt gewoon perfect ;)

x
dank je maar het probleem is dat ik dat niet vind :(
  • IP logged

d

dik-dik

Re: - 25 kg
#10: 05-11-2009, 21:00
Je moet gewoon positief denken, als je negatief GaAt
denken Helpt Dat niiet. & Je moet echt opassendat je geen eetstoornis krijgt..want meestal begint dit zo !!'

x
  • IP logged

a

anneke_X

Re: - 25 kg
#11: 06-11-2009, 14:31
Je moet gewoon positief denken, als je negatief GaAt
denken Helpt Dat niiet. & Je moet echt opassendat je geen eetstoornis krijgt..want meestal begint dit zo !!'

x
jah ik zal proberen x
  • IP logged

d

dik-dik

Re: - 25 kg
#12: 06-11-2009, 21:29
Lukt je vast wel ; (L)
  • IP logged

j

julietta-armo

Re: - 25 kg
#13: 24-11-2009, 19:15
uhm...
hoe lang ben je maar je zit er volgrns  mij al beetje onder ik weet niet precie smaar niet meer afvallen
maar maak eens een uur vrij om te kijken naar jezelf kijk naar je goede punten en onderzoek alles tot de bodem en schrijf wat je mooi vind aanjezelf en wat niet bij niet moet je reden invullen en dan wat je het minst erge vind mag je doorstrepen en dan kun je naar een tijdje kijken of het wel redelijk was meestal lijkt het dan dat je allen onzin had geschreven op het blaadje van wat je door had gestreept
  • IP logged

c

candystay

Re: - 25 kg
#14: 26-11-2009, 12:58
Heeee

neeeee dat hoeft egt niet hoor alleen ben je nog onzeker je moet gewoon in de spiegel kijken en dan zie je het verschil koop een bikini of trek hem in de zomer aan of vraag aan ej vriedinnen wat vindt jij nu van em gewicht dan voel je vanzelf dat je veel lekkerde voelt en dat je egt geen 80 kilo meer voelt Kisses  :-*
  • IP logged

l

lolla

Re: - 25 kg
#15: 27-12-2009, 18:07
OOOOOh wat knap  :o :o :o   ik ben ook een beetje te zwaar ik ben een paar kilo afgevallen en dat was al moeilijk mar 25 kilo O mijn God hoe krijg je dat ik dekn dat je niet echt nodig hebt nog meer affallen je bent zeker weten nu echt niet meer dik meschien denk je dat maar echt niet 25 kio veeeet veel wees trots ;D
en anders ben ik het wel op je
  • IP logged

s

shannon1994

Re: - 25 kg
#16: 28-01-2010, 10:32
ik ben in 1e klas 30 kilo afgevallen
ik was 90 & nu 58.

ik wil haast ook nooit boven op in het begin
maar mijn vriend heeft me erover heen geholpen!
girl, je bent nu goed! & iedereen is mooi zoals ie is.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal