Skip to main content

Auteur Topic: make-up

l

lover12

make-up
OP: 14-11-2009, 12:00
merkten jou ouders dat je make-up opdeed en waar begon je mee (als make-up geval(bijv. mascara))
  • IP logged

m

magiclover

Re: make-up
#1: 17-11-2009, 06:55
ja mijn ouders merken het wel (ook merkte) maar mijn moeder was mee gaan kopen. ik bne begonnen met oogschaduwen daarna mascara.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

r

riwi

Re: make-up
#2: 17-11-2009, 18:18
dr is bij mij maar moeilijk omheen te kijken..

maareuh ik begon met mascara

en nu ja

daar gaan wet dus niet over hebben xdd
  • IP logged

j

julietta-armo

Re: make-up
#3: 23-11-2009, 10:54
ja ze vond het niet zo leuk maar toen ik net begon ded ik veel op maar ik kan gewoon een paar dagen zonder mace-up en dan een beetje en soms als ik gewoon thuis ben heel veel opdoen maar ik heb niet elke dag mace-up nu ook niet maar zometeen wel maar komt door fotoshoot kan dus zelf niks aan doen


waarom eigenlijk??
  • IP logged

c

candystay

Re: make-up
#4: 26-11-2009, 12:55
Heeee Heeee

naja weetje in het begin is het nartuurlijk wel raar je ouders merken het enzo maar me zussen die deden het voor het eerste op toen ze 12 ofzo werden maar al doe je nu al mascara op je 10de op is dat de normaalste zaak van de wereld ik begon aller eerste met lipgloss toen mascara en als laatste oogpotlood

kusjes pimp your skin  :P
  • IP logged

R

RRRachh

Re: make-up
#5: 27-11-2009, 15:28
ik begon met mascara. volgensmij op mijn 11de ofzo :P
mijn vader had het niet eens door xD
  • IP logged

s

shannon1994

Re: make-up
#6: 28-01-2010, 09:59
ik weet niet wanneer ik er mee begon!
maar ze merkten het welmaar zeiden er niks over.  ;)
  • IP logged

S

Sanne

Re: make-up
#7: 31-01-2010, 15:26
ik heb het gewoon eens gedaan,
myn ouders vonden het niet erg: op een gegeven momentga je het toch dragen want geef eerlijk toe: je word er wel mooier van:).

~. ik draag nu elke dag: poeder,oogpotlood, mascara, wenkbrauwpotlood, lipgloss, (lkkr luchtje)
&& ik ben 12~~~!!!!.

Als je er eens met je ouders over praat dan kunnen ze je miss. ook wel advies geven.

goodluckk.
xx
  • IP logged

x

x_strawberry_x

Re: make-up
#8: 02-02-2010, 14:11
Ik begon op me 13 de al mascara stieken op te doen ik mog toen nog niet maar je merkte het ook niet bij mij omdat ik zelf al lange zwarte wimpers heb nu ben ik 15 en mag gewoon wel mascara en lipgloss meer hoef ik niet;)
natuur puur is het beste alvast
  • IP logged

X

XmargotjeX

Re: make-up
#9: 11-02-2010, 19:39
jaaa
Ik begon eerst met lipglossh , ik had er wel 4 liggen.
Dan probeerde ik mascara , dat stond geweldig.
Dan vroeg ik hoe je oogpotlood gebruikt , oogpoeder was ook wel mooi , en ik zag wat wit , bruin poeder , en voor ik wist was ik volledig geschminkt ;D
  • IP logged

_

_xDeb

Re: make-up
#10: 14-03-2010, 08:51
Ik ben begonnen met mascara
daarna was het mascara en oogschaduw
Ik deed het niet veel aan en plots
helemaal onverwacht kreeg ik van mijn ouders
Een pakketje smink onder de kerstboom
Dat is denk ik toch een groot teken dat het mag..
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: make-up
#11: 27-03-2010, 20:42
Ik begon met Mascara en klein beetje oogpotlood, mijn ouders vonden het toen wel leuk :'D
En soms maakte ik er hele kunstwerken van met verschillende kleuren oogschaduw en eyeliner.
Maar dat heb ik nu ook niet meer, das wel weer een beetje over. Ookal is het wel leuk als je een feestje heb ofzo.

xxx

(ikbegonmetmake-uptoenik12wasduseenjaarterugnu)
  • IP logged

B

Britt285

Re: make-up
#12: 27-04-2010, 15:08
heey :-*

ik ben bijna 13 en heb een beetje make up op
iedereen zei tegen me op school: Britt waarom heb je geen make up op....
mijn moeder vind dat ik te jong ben.....
stom :-[
ik snap dat niet maar ik vind het zielig om te zeggen: ja maar iedereen uit mijn klas doet het behalve ik al mijn vriendinnen doen het behalve ik!!!!
nu heb ik heel soms een beetje onopvallende lipcloss op en een beetje mascara.
bij mij in de klas begonnen ze allemaal met mascara


xxxxx :-*
  • IP logged

S

SweetDreams

Re: make-up
#13: 31-05-2010, 19:40
Uuhmm.. Ja ze merkten het wel, mijn moeder vond het wel mooi. En mijn klasgenoten merkten het ook. Ze zeiden dat ik er nog te jong voor was enzo, e n dat ik het verkeerd op deed, maar zelf doen ze geen make up op. En ik doe gewoon mascara en een beetje lipgloss op. ik begon begin dit schooljaar met make up. ik doe het iet elke dag, maar ik denk volgend jaar wel, dan heb ik eerste jaar Middelbare :D
  • IP logged

L

Lizzy.

Re: make-up
#14: 14-06-2010, 15:54
Ik weet niet wanneer ik begon, maar m'n ouders vonden het best zolang ik niet teveel opdeed. Ik gebruik nu alleen mascara, en soms wat ilchtbruine oogschaduw, of blauw oogpotlood.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal