Ja, ik heb het hem gezegd, maar hij deed er een beetje lichtjes over. Later had hij wel moeite gedaan om het goed te maken, maar ik denk toch wel dat het zo blijft.
Dankjullie wel We hebben het eens goed uitgepraat, en nu is het echt heel anders XD Ik krijg nu 100% aandacht En hij heeft een nieuwe msn gemaakt, met onze namen erin Ik moet ook niet zo zeuren. Volgens mij stel ik me aan. Maar hij heeft gezegd dat hij het ook ergens wel snapt, want andersom zou hij het ook niet leuk vinden. Nogmaals bedankt !
Hmm ik weet het niet zo of dit goed nieuws is Peter.. Dit topic straalt precies uit waarom ik op dit moment idioot veel twijfel heb als ik bijna iets met iemand heb.. Keer op keer zeg ik uiteindelijk toch nee en waarom? Juist, meisjes die alle keuzes die je maakt maar willen beinvloeden. Verschrikkelijk. Sorry Mayelbridwen, maar vind je jezelf niet een beetje egoïstisch dat je zijn moment met zijn/jouw goede vriend nu zo verpest omdat JIJ dat wil?
Beste hallodoei, Ik heb zelf ook weleens mijn twijfels bij het aangaan van een relatie, dat ben ik met je eens. Dat is niet iets wat je voor zomaar eventjes aangaat, zo kijk ik er tegenaan. Ik ben er daarom zelf heel voorzichtig mee, ook al omdat mijn ouders het ook niet hebben volgehouden. Op het moment dat een meisje (of jongen) probeert om jouw leven totaal te veranderen, kan dat ook niet goed zijn. Je hebt elkaar te accepteren zoals je bent. Die twijfel van je vind ik in dat geval terecht. Als je je twijfel in een nieuw topic gedeeld had, konden we praten over wat die twijfel nu eigenlijk allemaal inhield. Maar jij zet deze twijfel in reactie op de hulpvraag van dit meisje. Maar ten eerste legt dit meisje uit dat er eerst duidelijk sprake was van jaloezie, en dat dat nu uitgepraat en opgelost is. Ik denk dat jij het meisje die deze topic plaatst en de jongen waar ze nu verliefd op is, allebei niet kent, toch? Ik ook niet. Dus we kunnen over de situatie al niet veel zeggen van een beeldscherm. Daarnaast zie je het meisje stralen van geluk als ze zegt dat alles uitgepraat is en dat het probleem uit de wereld is. Het is dan niet fijn voor het meisje om jouw twijfels te lezen die niet echt gaan over het onderwerp waar zij hulp voor vroeg.
Omg meiss? Jij hier ?! (Ik ben Lindy.)Dankje voor je hulp. Maar ik kan niets met die informatie van hallodoei. Je kan zeggen wat je wilt, maar momenteel denk ik wel dat ik hem voor altijd bij me houd.
Ik ben het niet met je eens dat je te jong bent om op die leeftijd een relatie staande te houden, zo is mijn broer ook op 15 jarige leeftijd bij een meisje uit gekomen, en 10 jaar later gaat het nog steeds goed! Jalousie kan een heel groot probleem worden binnen een relatie, en als jullie daar niet over gaan communiseren, dan zal dat ontzettend grote kans jullie relatie beëindigen! Aan jou de keus
Wat een slap onder-uit-gelul-smoes zeg, een relatie kan altijd mis gaan, of iemand nou 16 is, of 50 is...jij zegt kei hard dat ze te jong is om een blijvende relatie op te bouwen, dan zeg ik bullshit, daar kan jij niet over oordelen!
wat een geblaat zeg, duidelijk dat ik jouw iig niet meer hoef te lezen..... ow en moet je het willen weten, ik steun haar helemaal niet in haar relatie, daar we daar zelfs een hele discussie over hebben gehad.... maar goed, ik ben met jouw dus uitgepraat,maar raad je nog 1 ding ernstig aan: ga het woord "feit" eens in vandale opzoeken.... (misschien dat je het dan de volgende x wel terrecht gebruikt)