Dat is grappig. Ik ben een meisje en ik denk juist altijd dat jongens alleen maar op meisjes met blond haar / blauwe ogen / grote tieten / dun / grote billen / lange benen / hakken / veel make-up / (dom) vallen. Ik heb dus zo ongeveer geen van die eigenschappen. Had dus niet gedacht dat jongens dachten dat meisjes altijd "op een charmante lach en een slecht hart" vallen. Ik niet in ieder geval. Een jongen mag best wat gevoel en brains hebben.
Absoluut mee eens!
Vaak zie je dat van die meiden die lang, dun, grote borsten, veel make up, sexy kleren, laatste trends precies volgen op modegebied en zo de 'populaire meiden' op school zijn. In iedere klas zitten wel een paar van die typetjes. Wat mij opvalt is dat de 'populaire jongens' in de klas ook alleen op de 'populaire meiden' vallen en zichzelf veel te goed vinden voor 'normale' mensen. Voor de meiden geld overigens hetzelfde.
Hoewel ik net zoals iedereen toch wel op uiterlijk let, gaat het mij vooral om de binnenkant. Mijn huidige vriend heb ik via een vriendin ontmoet, en we hebben eerst alleen maar via msn gepraat, dus zonder een idee van hoe de ander er uit zag. En hij was zo grappig en lief en slim en we leken in heel veel opzichten ontzettend veel op elkaar.
Zonder dat ik hem ooit had gezien ben ik helemaal verliefd geworden op hem, en ik vind hem persoonlijk een ontzettend mooie, knappe jongen, zowel van binnen als van buiten.

Trouwens, wat ik vaak merk is dat ik mensen die over het algemeen als 'knap' worden gezien, helemaal niet knap vind, omdat hun karakter helemaal niet zo leuk of goed is. Je karakter straalt door je uiterlijk heen, dus wat je ziet is een combinatie van die twee.