Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd of een eerste klasser?

R

RRRachh

Verliefd of een eerste klasser?
OP: 14-01-2010, 20:17
Helleuh,

Gister kwam ik op school en zag ik een jongen steeds naar me kijken en toen liep ik naar de kapstok en hij liep naar de trap (via de kapstok) en toen liep ik weer naar buiten en hij dus naar het raam. Dus ik dacht: zal wel toeval zijn. Toen was ik eindelijk vrij en ging ik naar de AH met een vriendin. Toen hadden we een blikje drinken gehaald maar er stond een hele lange rij. Maar een jongen van onze klas stond daar al voorraan dus wij vroegen:'Vind je het goed als we dit erbij leggen?' Toen zei hij: 'Tuurlijk.' En toen ging een vrouw precies achter hem hellemaal schreeuwen tegen ons: 'Denken jullie dat ik hier heel de dag sta ofzo?' Dus toen keek ik links van me en zag ik weer die jongen staan die eerst naar me keek en toen tegen die vrouw begon te schreeuwen. 'Doe is normaal, of ga anders weg.' (Op een nette manier vertaald) enzo.

Maar nu denk ik dus dat ik hem leuk vind. Alleen er zijn een paar probleempjes.
-Hij is een 1ste klasser en ik een 3de. (Is dat raar?)
-Hij is 13 en word in maart 14 ik ben 14 en word ik juli 15
-Hij is een beetje een mooiboy, dus misschien doet hij dit wel bij elk meisje?

Vandaag gebeurde er wijnig. Alleen dat hij 3x langs mijn lokaal liep. Nu is mijn vraag. Wat moet ik doen? Want ik wil niet verliefd overkomen omdat ik altijd de eerste stap doe bij elke relatie. Dus hoe moet ik het op een subtiele manier aanpakken? En wat vinden jullie ervan?

Bedankt!
xxx.
  • IP logged

M

Muse

Re: Verliefd of een eerste klasser?
#1: 14-01-2010, 21:01
praat gwn is met hem nodig hem dan uit op hyves/msn spreek zo dan ff een keertje wat af enzovoort  :P
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal