tja prata me thaar?mss dat ook een paar meiden kunnen reageren? zou helpen
hm... het is eig best wel eng hoeveel dit lijkt op wat ik laatst had.. Mijn advies, praat erover met je vriendin, maarja, dat zou ik doen.het is inmiddels uit met mijn vriendin, dus bij mij heeft het niks geholpen, maar ik weet iig wel dat het niet slim is om er niet over te praten, miss vond je het op een site plaatsen beter omdat je haar er niet mee hoefde te confronteren of omdat je het gewoon kwijt moest, maarja, ik zou er over praten, op een site helpen zet nooit, want je moet er uiteindelijk tog iets mee doen...mijn ex d8 zelfs al dat dit bericht van mij kwam, zo veel lijkt het op mekaar :Snouja, ik hoop dat je eruit komt, zoniet? dan was het vast niet de goeie persoon voorje.sad but true, anyway, veel succes
Ah jammer joh!Maar hoe is het uitgegaan dan?Is er iets vreemds gebeurt ofzo?ik vind dat je advies echt goed is trouwens. echt heel jammer voor je dat het uit is
Haay, ik ben een meisje maar heb nog nooit verkering gehad, maar ik weet ook niet hoe ik tegen mijn vriendje zou doen eigenlijk.Ik denk ook dat je het beste met haar kunt praten omdat ze het miscchien zelf helemaal niet in de gaten hebt en ziet ze ook niet aan jou dat er iets is, je kunt bijvoorbeeld gewoon vragen of ze een keertje naast jou wilt zitten...en als ze dan nee zegt kun je gewoon vragen waarom niet.Ik hoop dt je hier iets mee kunt, want ja echt advies geven kan iemand van 14 die nog nooit verkering gehad heeft niet Groetjes noukos
haha, ja, heel jammer...maargoed, niks aan te doen, ze was niet geinterreseerd in me, alleen jammer dat ze dat niet durfde te zeggen... ze heeft nu gewoon een paar leugens verteld... (ik denk om mijn gevoelens te sparen ofzo.. dat is dus niet gelukt).Ze zei dingen als: sowieso vrienden blijven en dat ze me nog leuk vond en dat ze het uitmaakte omdat ze op dit moment niets serieus wou... nou, daar is volgens mij niks van waar, maargoed, ik kan het ook verkeerd zien ofc...Als ze me gewoon had verteld, ik vind je niet leuk meer, of als ze me vertelde wat er mis was, had ik het begrepen, zo ben ik en dat weet ze (d8 ik iig)Nu negeert ze me zon beetje.. er kan geen hoi of doei meer vanaf, dusja... gevoelens sparen is gefaald en ik heb nu dus alleen nog maar een kutgevoel, alsof ik iets fout heb gedaan, maarja...Ze noemde me al haar soulmate enzo, maar ik heb niet het gevoel dat dat waar was.Anyway, ik ben hier eigenlijk niet om op haar neer te beuken, helemaal niet, ik vind haar ook nogsteeds leuk, ze is gewoon speciaal voor me, maargoed, niets aan te doen d8 ik zo thx dat je mijn advies goed vond, altijd mooi om te horen maarja, als je denkt dat je vriendin tegen je liegt, vraag het haar direct...Ik hoop dat alles goed komt tussen jullie, zo te horen/zien op deze site, lijk je wel een redelijk persoon veel geluk iig, ik hoop dat je er meer van bakt dan ik
haha, bedankt maar wat voel je voor haar dan?vind je haar gewoon leuk, of is het meer?Je hoeft niet te antwoorden hoor.Ik ben gewoon nieuwsgierig