Skip to main content

Auteur Topic: heel verhaal maar help me even!

h

hommeltje

heel verhaal maar help me even!
OP: 17-03-2010, 18:31
hello,

ik zit een beetje met een probleem
ik ken een jongen al heeeeel lang zeg maar,
het ging een hele tijd supergoed tussen ons & we hadden het supergezellig
naderhand spraken we af en is er iets meer gebeurt dan de bedoeling was
ik denk dat we daarna nog een paar dagen contact hadden
daarna was dat contact ineens verbroken
ik voel me er echt klote over en weet niet echt wat ik ermee moet
ook ben ik bang dat ik nogal fout zat maar hij negeert mij
ik hem nu ook hoor niet daarvan maar heb het nog geprobeerd!

toen er teveel gebeurde was wel mijn opa net overleden en had mijn vriend net gedumpt
dus in een echt goede bui was ik sowieso niet.
maar mijn hoofd blijft wel bij wat er is gebeurd
iemand goede raad?
behalve zet je eroverheen want dat probeer ik al

alvast bedankt! groeten Hommltje
  • IP logged

• Meester Lid
  • OneLoveOneHeart
  • Vrouw - 30 jr
  • Aangemeld: okt 2009
Re: heel verhaal maar help me even!
#1: 22-03-2010, 14:04
Ik zou hem een mailtje sturen met het verhaal van, waarom hij jou negeert.
Misschien krijg je een mail terug.
Krijg je geen mail terug, dan zou ik hem een tijdje met rust laten en later nog een keer proberen.
En als hij weer niks zegt, dan is het gewoon niet meer waard.
Of probeer het via anderen achter te komen, misschien heeft het met iets heel anders te maken..

Misschien heb je wat aan mijn raad.
Hopelijk kom je hier snel uit.!

x
  • IP logged

K

Karian

Re: heel verhaal maar help me even!
#2: 31-03-2010, 16:18
Hm, dat is een vervelend verhaal. Maar ik heb het vaker gehoord. Gelukkig heb ik het zelf nooit meegemaakt.
Eén ding; negeer elkaar niet! Dat heeft echt helemaal geen zin.

Ik zit momenteel in een beetje een soortgelijke situatie; mijn vriend heeft het een maand geleden uitgemaakt en ik ben er best wel kapot van, nog steeds. Ik heb echter nog niet zoiets meegemaakt zoals jij.

Wat ik zelf zou doen is inderdaad een brief of een mailtje sturen; gewoon eerlijk vertellen wat je voelt, denkt en graag wilt dat er zou gebeuren. Als hij je voor de rest blijft negeren, dan zou ik er de moeite niet voor doen om nog contact met hem op te nemen.
Natuurlijk, er is wat meer gebeurd dan je van plan was, maar dat betekend niet gelijk dat hij een serieuze relatie met je wilt... zo zitten jongens nou eenmaal niet in elkaar (en veel meisjes ook niet). Het kan ook heel goed zijn dat jullie elkaar mochten en hij je wel leuk vond... en hij gewoon graag eens wat met je wilde uitspoken.
Dan moet je niet denken dat hij je misbruikt heeft. Maar misschien had je het zelf niet door dat hij die bedoeling had. Maar zie het niet als iets raars; iedereen heeft een ander beeld over 'intiem zijn'. Het kan heel goed dat hij er veel losser in is dan jij. Ik heb dat vaker meegemaakt; vrouwen willen meer gevoel bij die intimiteiten en mannen kunnen het ook zonder gevoel.

Probeer helderheid van zijn kant te krijgen. Als je dat niet krijgt, zou ik je, zoals je zelf al zegt, inderdaad over het gedoe heen proberen te zetten.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal