Kijk er is 1 waar feit en dat is dat je niet altijd alles kan hebben zoals je het wilt hebben. Ik heb zelf ook weinig ervaring met xes en relaties, maar ik probeer mijn best om alles zo goed mogelijk te doen. Dit betekend niet dat het altijd goed gaat en dat alles is zoals je het verwacht.
Reken er altijd op dat er wel 1 of meerdere dingen zijn in een relatie, die niet helemaal zijn zoals je wil. Je kan de ander niet afreageren op zij of haar verleden, het was een keus die hij/zij toen gemaakt heeft en daar kan die persoon spijt over hebben of niet, maar dan nog gaat het om de persoon zelf.
Als ik naar mezelf kijk, heb ik een vriendin die allang heeft leren zoenen en dat met de vorige jonge ook vaak zat gedaan. Ikzelf heb er weinig ervaring mee omdat me vorige vriendin het niet wilde. Dit was in het begin wel een beetje jammer, maar uiteindelijk maakte ik me er niet druk om en leerde ik haar zelfs anders zoenen dan dat ze gewend was. Volgens mij vind ze het ook nog lekkerder ook

Dus soms kan iets beter zijn, soms niet. Maar wen eraan dat niet alles perfect kan of zal zijn.
Groetjes,
Steffen