Skip to main content
Tienerproblemen.nl
HET Jongerenforum
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Welcome!
Please log in or
register
.
Nieuws
Main Menu
Index
Forum
Help
Zoek
Inloggen
Registreren
Tienerproblemen.nl
Archief
Problemen in de Liefde
Leeftijdsverschil
[
1
]
Print
Auteur
Topic: Leeftijdsverschil
liseee-
Meester Lid
niets is zo veranderlijk als een mens.
- 29 jr
Aangemeld: jun 2009
Leeftijdsverschil
OP:
18-07-2010, 16:59
Aangezien het niet helemaal past in een bericht, doe ik het in meerdere als reactie..
Hey.
Ik weet niet precies hoe en waar ik moet beginnen omdat er nogal veel is gebeurd..
Maar goed, op het begin toen dit allemaal begon had ik een vriend, Koen, 7 maanden lang al. (hij is 15, ik 14)
Het ging niet geweldig goed tussen ons, ik had het gevoel dat ik hem niet alles kon vertellen, omdat ik bang was dat hij het zou doorvertellen.
Dus als ik hem iets wilde vertellen moest ik altijd 10x zeggen: 'Echt niet door vertellen hé!' Ik weet niet waarom, maar op de een of andere manier was ik bang dat hij het toch ging doorvertellen, dat was al niet goed..
Verder had ik het idee dat hij zich voor me schaamde, hij zit namelijk bij me op school en als we elkaar zagen dan zei die alleen 'hoi' ofzo en verder hadden we niet echt gesprekken op school, ja af en toe wel, maar dat kwam dan omdat ik daar mee begon.
Maar als ik dan met hem praatte op school, keek hij overal heen behalve naar mij, het leek of hij dan keek wie er allemaal zag dat hij met mij aan het praten was.. ik had op zo'n momenten dus echt het idee dat hij zich voor me schaamde.
Voor de rest, als we met zijn 2e waren, was het fantastisch! Hij was geweldig en heel lief voor me.
Maar goed, het zat me dus altijd dwars dat hij zo op school deed en daar zei ik nadat we 6 maanden ietes hadden, iets van, toen kwamen de problemen..
Hij zei dat hij zich niet voor me schaamde, maar dat hij gewoon verlegen was ofzo..
Maar dat begreep ik niet, hij praatte altijd met andere meisjes en hij ging altijd met meisjes om en daar was hij de hele dag bij en dan durfde hij met mij niet te praten?
Elke keer zei ik daar dan iets van en hadden we het er even over, maar niet echt dat we het uitpraatte, meer dat ik dan uiteindelijk zei van ja laat maar het is al goed.. maar toch zat het me dan nog dwars.
Toen moest ik in mei samen met een vriendin van me (Julia) beginnen met maatschappelijke stage.
De eerste keer kregen we uitleg wat we moesten doen en kregen we onze stageleiders te zien.
Dat waren 2 jongens, van 20. Het was echt een geweldige stage!
Gewoon, omdat het altijd zo gezellig was en als het afgelopen was gingen we nog wat drinken.
Toen de stage was afgelopen en we kregen als bedankje een bioscoop bon hadden we afgesproken om nog eens naar de bioscoop te gaan met hun.
Ik vond het jammer dat het was afgelopen, maar met een van de leiders (Jeroen) had ik nog contact, eerst via hyves, toen via msn en later ook sms.
We begonnen met smsen, en de eerste avond dat we dat deden had ik iets van 60 smsjes naar hem gestuurd.. niet dat dat er toe doet, maar iig dat we gewoon in een avond zo'n gesprek konden hebben via sms..
Het was niks verkeerds dat we smste, aangezien hij een relatie had en ik zelf ook, het was allemaal onzin en het was gewoon echt leuk, want we hadden zo'n lol!
Het werd meer en meer..
Zo was hij vaak pas om 11 uur afgewerkt en wachtte ik totdat hij thuis was en op msn zou komen..
Dan waren we tot ongeveer 2, 3 of zelfs 4 uur op msn en ik moest de volgende dag gewoon naar school.
Maar het maakte me niet uit, het waren geweldige gesprekken.
Ook had Jeroen mij nog een keer om 3 uur snachts gebeld toen hij naar huis ging en hij vertelde me dat hij niet wist waarom hij me belde,
maar hij moest aan me denken en wilde me gewoon spreken.. we hadden een heel leuk gesprek, al weet ik niet meer waarover.
Een paar dagen dat Jeroen mij had gebeld ging ik naar Koen toe, het ging echt slecht. Dit lag zeker niet aan Jeroen,
maar gewoon aan dat ik het idee had dat hij zich voor me schaamde en dat ik hem niet goed kon vertrouwen.
Ik moet een jongen hebben die wil laten zien dat ik van hem ben.. weetjewel, gewoon de aandacht ook buiten huis.
Het probleem werd maar niet op gelost en Koen zei me dat het beter was als we ermee konden stoppen en daar was ik het mee eens, maar toch vonden we het beide moeilijk.
We waren toch 8 maanden samen geweest, we hadden beide voor de eerste keer seks met elkaar gehad en dat doe je niet zomaar als je nog zo jong bent..
we hadden veel meegemaakt en het was moeilijk om te beseffen dat het allemaal voorbij was.
Toch was dit beter dat wisten we beide..
Een week later nadat het uit was gegaan had ik een feest.
Het was een geweldig feest, alleen had ik zelf iets te veel gedronken.. niet dat ik de schuld op de drank wil afschuiven maar toch.
Ik had namelijk met een andere jongen gekust..
Waarom in hemelsnaam? Ik vond hem niet eens leuk, maar op het moment dat hij me kuste had ik echt zo iets van; So what?! Ik ben single en iedereen kust wel een keer met een jongen die die niet leuk vind.
Hij liep met me mee naar huis, aangezien het 2 uur was, en ik dus al 1 uur te laat was kwam ons mam naar buiten.. en die zag me dus kussend met hem..
De hel brak los, het was namelijk net 1 week uit met mijn vriend.. ik kreeg een preek van ons mam, maar ik ging naar bed.
Jeroen had me gesmst met: 'hoe is je feest?'
En daar op had ik gesmst: 'kut.'
IP logged
liseee-
Meester Lid
- 29 jr
Re: Leeftijdsverschil
#1:
18-07-2010, 17:01
Hij belde me op en vroeg wat er aan de hand was, en ik vertelde het verhaal..
Ik voelde me echt kut, toen ik thuis was drong het pas tot me door wat ik had gedaan en dat ik het niet had moeten doen.
Maar nadat ik met Jeroen had gepraat voelde ik me al beter en ging ik rustig slapen.
Ook Koen hoorde die avond al dat ik met een andere jongen had gekust en hij smste me; wtff heb je met iemand anders gekust?
Ik vertelde hem dat het klopte maar dat ik er spijt van had, en de volgende dag ging ik naar Koen toe om het er even over te hebben.
Ik en Koen hadden het weer geweldig samen en hadden weer gekust.
Maar het was nog steeds uit zegmaar, ik snapte niet wat Koen wilde maar goed.. ik wist zelf ook niet wat ik wilde.
Ik sprak Jeroen nog elke dag, via msn en anders via sms. Door hem had ik na 2 weken mijn sms blox op. (1000 smsjes, haha dat doet er ook niet toe, maar dan heb je beetje idee hoeveel ik hem sprak enzo.)
Het was geweldig, ik begon hem leuk te vinden.. nou, ik wist zelf ook wel dat ik hem al eerder leuk vond, maar hij had een vriendin dusja.
We begonnen meer te praten over onze gevoelens, ik weet niet meer precies hoe het allemaal begon.
Maar iniedergeval we verlangde naar elkaar, om elkaar weer te zien enzo ..
Dat weekend erop (dus een week na het feest) was er iets bij ons in het dorp te doen, Jeroen zou ook komen.
Ik en Julia gingen erheen, want Julia kende hem natuurlijk ook nog van de stage, ze wist hoe ik en Jeroen met elkaar omgingen..
Uiteindelijk ging Julia met vriendinnen waar me mee waren naar de friettent en vroeg Jeroen of ik even mee liep.
Ik was zó zenuwachtig, ja ik wist dat er niks ging gebeuren hij heeft een vriendin en hoe slecht het ook ging tussen hun, hij ging niet vreemd.
We liepen naar een bankje en gingen daar zitten.
Hij zei: 'Je bent echt leuk Lise.'
Ik pakte zijn hand en hij gaf me een kus op mijn wang..
We zaten er even, starend en afentoe zeiden we wat.
Toen werd ik gebeld, we moesten gaan..
Dus ik ging en we liepen anar de fiesten.
Toen ik terug naar huis fietste moest ik langs het bankje waar we net zaten.
Toen zag ik Jeroen lopen en stopte ik even.
Hij zei dat hij mee zou fietsen en hij fietste dus mee..
We stonden voor ons huis en hij vroeg of hij me een knuffel mocht geven ik zei dat dat goed was.
Hij zette zijn fiets neer pakte me op en gaf mee en knuffel, toen hij me oppakte viel mijn fiets dus..
Nou en dat horen mijn ouders nogal goed, maar ja..
Ik weet niet meer hoe, of wie er begon , maar uit eindelijk kuste we.
Het voelde zó goed..
Totdat ons mam wéér naar buiten kwam.
Omg! wat was ik bang, haha.
Hij zei; komt goed meis, ik bel je zo nog oke.
Ik zei dat het goed was en liep naar binnen en daar begon ons mam.
'wie was dat nu weer?'
'jeroen..'
'hoe oud is hij?'
'20..'
'is dat die ene van stage?'
'ja..'
'lise, dit gaat dus NIET gebeuren oké?!'
'maar mam! ik vind hem echt leuk.'
'ons mam zo, vorige week die ene jongen nu weer jeroen, wat is er toch?'
'ja die van voirge week was een fout, daar heb ik spijt van, maar jeroen.. die vind ik echt leuk!'
'we praten er nog wel over lise..'
Jeroen belde me die avond nog en ik vertelde wat ons mam had gezegd.
Verder hadden we ook gepraat over dat dit was gebeurd, terwijl hij dus een vriendin had.
Hij zei dat ik niet moest denken dat het nu zo'n player was, maar dat hij gewoon zijn gevoelens niet onder controle kon houden ofzo?
Ik zei dat het niet uit maakte, omdat ik het ook zo voelde, het maakte me niet uit.. ik vond het al fijn als ie bij me was.
We bleven dus contact houden en ook op dezelfde manier.. zo smste we dus ook wel eens dat we naar elkaar verlangde enzo..
Hij heeft een vriendin dus hij zit fout .. maar daar kon ik me neit druk over maken, dat was zijn verantwoordelijkheid.
Hij zei dat het hem speet dat hij mij dit aandeed, maar het maakte me allemaal écht niks uit.
Weer een week later was er kermis in het dorp waar hij woonde, daar ging ik ook altijd heen met vriendinnen dus dit jaar ook.
Ik had hem zondags gesproken en toen ik ging gaf ik hem een knuffel en gewoon een kus op zn mond.
Dinsdag had ik hem ook gezien en toen zijn we nog even weggelopen en hebben we weer echt gekust.
Hij zei wel 10x dat het hem speet enzo, maar hij zei dat hij echt van me hield.
Ik ook van hem echt, maar ik wist dus totaal niet wat ik hier mee moest.
Ons mam vroeg nog vaak aan me of ik Jeroen nog sprak en of ik hem nog een keer ging zien, hier zei ik eerlijk op dat ik hem nog veel sprak en hem nog wel een keer ging zien maar niet wist wanneer,
en dat ik hem met de kermis nog had gezien.
IP logged
liseee-
Meester Lid
- 29 jr
#2:
18-07-2010, 17:02
Vrijdags vroeg hij allemaal aan mij of er iemand thuis was tussen 3 en half 5 en ik zei ja, ik ga om half 4 met ons mam naar de winkel, en vroeg me af waarom.
Hij zei; ik moet iets in de brievenbus doen..
Om 4 uur was ons mam nog neit terug en ging de bel.
Ik was helemaal in shock ik denk shitttt wat krijgen we nou he.
Stond er een vrouw aan de deur met een bos bloemen, ze zei dat ze deze mocht afgeven.
Bij de bloemen zat een envellop met mijn naam erop.
Dus ik maakte hem open en er stond op:
De liefde bedekt alle dingen.
Zij gelooft alle dingen.
Zij hoopt alle dingen.
Zij verdraagt alle dingen.
(vraag aan jullie haha, ik weet dus totaal niet wat hier mee wordt bedoeld weet iemand dat misschien? want ik durf dat niet tegen hem te zeggen haha)
Verder stond er:
Ik verwacht je woensdag om 20.00 uur op de plek waar het allemaal begon.
Dan gaan we samen iets leuks doen.
Xx
Ik vond het echt super lief, maar wat moest i ktegen ons mam zeggen?
Toen kwam ons mam thuis en gingen we dus naar de winkel,
ze had de bloemen nog niet gezien die had ik op mijn kamer gelegd.
In de auto vertelde ik het verhaal en dat ik niet wist wat ik moest doen.
Ze vroeg zich af of ik echt verliefd was, aangezien ik de laatste tijd alleen maar inemzelf bezig was, niks meer zei thuis en heletijd aan het denken was.
Ik zo; ja maar het is ook moeilijk, hij is 20.. wat moet ik doen ik weet het op het moment ook even niet.
Nougoed, ze had het met ons pap er over gehad en ze vonden het goed als ik woensdag met hem iets ging doen, maardan wilde ze wel dat hij eerst hier kwam, om het te kunnen zien.
Met wie ik dan mee ging.
Nou dat vond ik goed, nu komt hij dus woensdag..
Maar kijk, ik vraag me dus af.. ik verlang naar hem ja, ik wil bij hem zijn enzo, maar ben ik echt verliefd?
Of doe ik het alleen omdat ik het leuk vind om aandacht van hem te krijgen?
Of om Koen te vergeten?
Verder heeft hij een vriendin, wat moet ik daarmee?
Moet ik het goed vinden zoals ik nu zeg, en wachten totdat hij het uit kan maken, of moet ik zeggen dat hij moet kiezen?
Nouja wat vinden jullie er van zegmaar?
En weten jullie wat dat betekend op die brief?
Bedankt voor het lezen in iedergeval.
XX
IP logged
n
nice
#3:
09-08-2010, 17:31
ik denk dat die brief betekent dat je een sterke meid bent ofsoo
over het leeftijds verschil
kijk eerst of et egt klikt
en na een maandje ofsow zeg je tegen je ma dat et egt klikt enzo
of je laat ze samen praten (je ma laten zien dat ie geen kwaad wil doen)
ik ben zelf 17 en verliefd op iemand van 30
eigenlijk weet ik dat et niet kan maar hopen doe ik tog
maar in jou geval kan het vind ik als jij maar grenzen trekt en zorgt dat hij die grenzen kent
IP logged
Print
[
1
]
previous topic
next topic
Tienerproblemen.nl
Archief
Problemen in de Liefde
Leeftijdsverschil
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal