dat fijne gevoel kan je krijgen door met een jongen seks te hebben, en als je geluk hebt dat ie je g- spot te pakken krijgt.
Dit vind ik wel een erg kortzichtige reactie.
Meer dan de helft van de vrouwen kan niet klaar komen tijdens de gemeenschap met een man.
@Sanne:
Het kan zo zijn dat je TE krampachtig gericht bent op het klaarkomen en dat je juist daardoor niet klaar komt.
De meeste kans op succes heb je wanneer je ontspannen bent en tevens seksueel opgewonden. Het klinkt misschien een beetje tegenstrijdig, ontspannen en opgewonden tegelijk, maar het betreft hier 2 totaal verschillende emoties.
Misschien niet zo leuk om te horen maar er is ook een redelijk groot percentage vrouwen dat nooit klaar komt. Niet tijdens zelfbevrediging, niet tijdens bevrediging door een man en al helemaal niet tijdens de gemeenschap.
Ik beweer uiteraard absoluut niet dat jij ook tot deze groep vrouwen behoort, maar het is wel degelijk iets waar je rekening mee moet houden.
Trouwens, je bent ook nog erg jong. Het zou zo maar zo kunnen zijn dat je er lichamelijk nog niet helemaal aan toe bent.
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.