Hai Roxanne,
Ik heb je van de week al eventjes gesproken en volgens mij is er niemand die jou hoeft te vertellen waar je goed aan zou doen. Volgens mij ben je bijdehand genoeg om dit zelf te kunnen bepalen. Ik denk ook dat dit de reden is dat je deze vraag hier hebt neergelegd.
Je weet het zelf heel goed, je bent alleen bang en zoekt een stukje bevestiging.
Volgens mij hoort het in binnen een relatie zo te zijn dat je jezelf er prettig en gelukkig in voelt. Alleen houden van is denk ik niet genoeg. En ik geloof er helemaal niets van dat jij jezelf op dit moment prettig en gelukkig voelt. Eigenlijk heb ik eerder het idee dat jij jezelf ongelukkig voelt in deze situatie.
Misschien ben ik bevooroordeelt maar wanneer ik lees hoe jouw vriend in het leven staat, hoeveel beperkingen jouw vriend aan je oplegt, ga ik bijna denken dat het iemand is uit een andere cultuur dan de Nederlandse of de Belgische.
Het is op zich al te zot voor woorden dat er van je verlangt wordt dat je continue voor hem klaar staat, maar dat jij geen enkel contact meer mag hebben met andere jongens gaat alle grenzen te buiten. Het ontbreekt er nog net aan dat hij je opsluit in een kooitje.
Het zal toch niet zo zijn dat jij hem in de toekomst volledig gaat verzorgen ? Jij voor het inkomen zorgen, jij voor hem koken, jij voor het huishouden zorgen, jij voor de kinderen zorgen, en dat hij hele dagen languit op de bank gaat liggen ?
Ik zie onder jouw naam de volgende kreet staan: "Somewhere, somehow", geloof me, er zijn genoeg jongens te vinden die jou wel met respect willen en kunnen behandelen, somewhere, somehow.
Oh ja, nu nog wat je moet doen. Denk hier zelf nog eens heel goed over na, volgens mij kom je er best zelf wel uit

Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.