Skip to main content

Auteur Topic: Leeftijdsverschil.

l

linn,

Leeftijdsverschil.
OP: 11-11-2010, 16:14
Ik ben 14 jaar, maar ik weet dat wel iets 'volwassener' ben als mijn andere leeftijdsgenoten. Maar ik zit nu dus al een paar maanden te sms'en/msn'en met een hele lieve jongen. En vanaf het eerste moment zag ik al echt chemie tussen ons! Ik heb de hele vakantie met hem gewerkt, en het was super gezellig. Later ging ik echt met hem praten, en liet hij mij merken dat hij mij echt wel leuk vindt. Maar het lijkt niet zo'n probleem, maar die jongen is dus pas 18 geworden. En ik heb het al met mijn vriendinnen er over gehad, en die lieten wel merken dat ze het grote leeftijdsverschil maar raar vonden. Wat is jullie beste advies? Over een paar jaar kijken of het nog steeds klikt tussen ons? Of alles maar vergeten, en gewoon zoeken naar een jongen van mijn leeftijd? Ik zou graag jullie reactie hierover willen weten.
Alvast bedankt allemaal!x
  • IP logged

k

karlijn

Re: Leeftijdsverschil.
#1: 11-11-2010, 20:20
meis.
leefttijd kent geen belangrijk oordeel in de liefde ;)
kijk maar in de showbizz wereld dan hebben oude mannen van 60 jeer men een hot chik van 25 toch?
en niks wil zeggen dat als je beroemd bent dat je dan meer mar in de liefde toch
en mochten mensen er verkeerd overdenken. het is je eigen beslissing en jij weet beter. als jullie echt van elkaar houden houd niks het tegen toch
dikke knuffel van mij (L)
  • IP logged

C

CupCakeMies

#2: 12-11-2010, 18:44
Hm, ik vind zelf dat het niet zo'n heel groot verschil is. Maar dat ligt natuurlijk wel aan wat jij wilt in je relatie. Ik neem aan dat die jongen vast wel wat verder wil. Maar zelf zie ik het probleem niet want mijn vriendin heeft ook altijd wel een vriendje rond die leeftijd en zij is 14.
Je kunt het toch gewoon proberen?
xx
  • IP logged

M

Myanna

#3: 14-11-2010, 16:48
Ik zal me best doen je advies tegeven.
Ik ben zelf 15 en heb een vriend van bijna 19.
Mijn moeder vind het leuk voor mij, en mijn vader heeft er een hekel aan.
Natuurlijk zijn we papas kleine meisjes,
Maar als je voelt, dat die een speciale liefde is, moet je er voorgaan!
Dat vind ik, en dat is hoe ik het gedaan heb.
Als je zelf voelt, dat je vriendinnen nog jonger zijn of zich jonger gedragen en denken als jou,
zal ik niet teveel naar hun luisteren.
Hun vinden het raar, en moeten waarschijnlijk nog niks van alles weten.
Kies voor jezelf!
  • IP logged

l

linn,

#4: 17-11-2010, 17:13
Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik binnenkort een keertje met hem ga afspreken, en dan kijk ik wel hoe het loopt.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal