Skip to main content

Auteur Topic: verliefd maar...

k

kelvin15

verliefd maar...
OP: 26-01-2011, 18:01
ik ben heel erg verliefd  (althans denk ik) maar het probleem is. dat die gene homoseksueel is (het is wel een vrouw) ik heb het haar al verteld maar zij is niet verliefd op mij. maar kan dat eigenlijk wel?
dat een hetereo op een homo verliefd is maar wel van het andere geslacht?
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: verliefd maar...
#1: 26-01-2011, 18:20
tuurlijk kan dat, alleen zal het nooit werken omdat die andere persoon dan homo is.

Er zijn best wel vaak lesbische vrouwen waarvan je denkt: "nou, dat is een leuk meisje" En dat je er dan verliefd op kan worden is mogelijk natuurlijk.
Maar dan is het vaak wel dat als je erachter komt dat hij/zij homo is, dat het verliefd zijn alweer over is.
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

k

kelvin15

#2: 27-01-2011, 08:38
ik vindt het wel jammer dat zij dan niet verliefd op mij kan worden.
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#3: 27-01-2011, 13:36
Nou je weet het niet he, waarschijnlijk is ze van jou leeftijd en dus nog in de experimenteer fase zeg maar. Dus het kan best wel zo zijn dat ze toch verliefd op jou kan worden/zijn. En anders vertel je het haar een keer, dan weet je het in ieder geval. Al is dat natuurlijk moeilijk om te vragen, dat snap ik ook wel.

Gr,

Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?

l

lidwineeee

#4: 29-01-2011, 15:45
Ik ben het met 'Lekkerding' eens. Probeer het eens op te brengen anders bij haar, zo van; wat zou je nou doen als een jongen je leuk zou vinden? En kijk dan wat haar reactie is enzo.
Veel suc6!

Groetjes,
xoxo
  • IP logged

k

kelvin15

#5: 31-01-2011, 10:35
maar ben ik dan niet biseksueel of zo?
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#6: 31-01-2011, 14:57
Hè ???

Je valt toch op meisjes, dus dan ben je gewoon hetero hoor. Als je op meisjes en jongens valt, dus allebei, dan pas ben je biseksueel.
  • IP logged

l

lidwineeee

#7: 04-02-2011, 06:52
Neee,
dan zou zij bisexueel kunnen zijn. Niet jij ;-)
Want jij valt dan toch gewoon op haar? (een meisje dus, en jij bent een jongen toch? Dat is dus gewoon hetro) En dat zij op meisjes valt is zeker, en misschien ook nog wel op jongens. Dan is zij dus bisexueel.

Had je nogmeer vragen?? :)

Groetjeess,
xoxo
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal