Skip to main content

Auteur Topic: ik kan niet klaarkomen heeft iemand alsjeblieft tips!!!??

h

hakkemelanie

Hallo,

ik zit ergens heel erg mee. Ik ben 17 en nog nooit klaar gekomen. Ik denk zelf dat het door mijn verleden komt, want in het verleden ben ik misbruikt door mijn vader. Maar als ik 'bezig' ben of mijn vriend beft/vingert me vind ik het wel echt superlekker, maar op een gegeven moment moet hij gewoon stoppen, omdat het dan zeg maar gaat irriteren. Als hij heel even mijn clitoris prikkelt, vind ik dat echt lekker maar daarna word het gewoon echt irritant! Heeft iemand misschien tips voor mij? zodat ik toch ook eens kan klaar komen, want ik vind dit echt heel erg!

groetjes hakkemelanie
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 19-03-2011, 19:55 door hakkemelanie »

M

Maggipaggie

Schaam je je er misschien voor? Of ben je juist bang dat je raar doet dan?
Het kan wel komen doordat je er niet prettig bij voelt of er te veel over na denkt

Machteld
  • IP logged

h

hakkemelanie

nee ik schaam me helemaal niet dat is het hem juist! ik wil het heel erg, misschien wel te graag. maar wat we ook proberen, het lukt nooit.
mijnvriend heeft zelfs geprobeerd met een vibrator en al die onzin. niks lukt. daarom vraag ik om tips.

groetjes xxx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 117
  • OneLoveOneHeart
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2009
Voor het prikkelende en geïmiteerde gevoel heb ik denk ik wel een oplossing.
Zelf heb ik er ook wel  eens last van.
Dan gebruik ik: lacacid.

xxx
  • IP logged

I

Iris

Probeer eens zelf op "ontdekkingstocht" te gaan. Wat vind je lekker? Harder? Zachter? Veel clitoraal of liever echt vaginaal? Je kunt het proberen met je vingers, een douchekop, een viborator.. Met de laatste kun je in standjes wisselen en kun je het tempo dus afwisselen. Als je het vaginaal lekkerder vindt probeer dan eens wat dieper te gaan, wat sneller of juist langzamer. Probeer het eens in een ander standje, bijvoorbeeld op zn hondjes of op je zij. Probeer zelf te ontdekken wat je lekker vindt. Vaak is afwisseling ook wel zo lekker. Constant op 1 plek wordt bij iedereen gevoelig en misschien ben jij nog iets gevoeliger dan sommige anderen en raakt het overgevoelig voordat je klaar gekomen bent. Misschien kan je vriend je vingeren terwijl hij je beft en daardoor wat meer afwisselen en extra stimuleren.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal