Vandaag keken we elkaar 15 seconden achter elkaar aan.
Toen ik weer alles op een rijtje had vroeg ik:
Wat is er?
Dus zij:
Nee niks, nee niks laat maar, niks echt waar....
Nou daar had je je moment

Het probleem van het juiste moment afwachten is dat je vaak er pas achter komt dat het een goed moment was, als deze al weer voorbij is..
Je moet het niet langer meer uitstellen joh anders komt er niks meer van. Doe het morgen. Maak er zelf een goed moment van. Als te druk is neem je haar mee naar een rustigere plek ofzo maar ga niet langer afwachten. Je krijgt er later spijt van als je nu niks onderneemt.
Als ik dat allemaal zo lees dan gaat jou dit helemaal lukken morgen!! En je hoeft nergens bang voor te zijn, want wat is nou het ergste dat kan gebeuren. Kom op, dan ben je er vanaf en kun je vanaf morgen elke dag met trots terug denken hoe je dit gedaan hebt in plaats van je te schamen

En mocht ze niks willen, wat je ik me al niet meer kan voorstellen na al je berichten hierzo, dan heb je het in ieder geval geprobeerd en zul je nooit meer denken 'wat nou als....' en dat gevoel is volgens mij nog veel erger dan die paar zenuwen op het moment zelf.
Go for it!! je hebt hier een hoop mensen achter je staan die misschien net als ik elke dag weer even dit topic bekijken of er al een bericht staat van jou dat je het geprobeerd hebt en dat jullie nu verkering hebben!! Morgen wil ik dat bericht zien okay!??
Heel veel succes

Groetjes
Ernst