Skip to main content

Auteur Topic: Ik 15 jaar, hij 27

k

kimlove

Ik 15 jaar, hij 27
OP: 06-05-2011, 13:05
Hallo iedereen,

Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een hele leuke, lieve jongen leren kennen, Justin. Hij was toen 25, ik 13 jaar. Mijn pony staat bij zijn vader. In het begin was er niks aan de hand, ik zei gewoon hoi en hij ook, ik wist niet eens zijn naam. Maar na ongeveer een maand merkte ik dat hij anders begon te doen. Hij keek heel vaak naar mij, en was telkens in de buurt. Ik had echt het gevoel dat hij mij leuk vond. Een keer zat hij wat met de honden te spelen, hij ston tegenover mij, keek me de hele tijd aan en lachde de hele tijd. Toen ben ik echt verliefd op hem geworden.

Hier in het dorp zit een kroeg, ik ga daar altijd heen, en hij ook. Hij zat altijd te kijken, heel stiekem. En als ik dan keek lachde hij even en keek weg, of hij keek meteen weg. Bij hem thuis zijn er ook veel dingen gebeurd. Hij was vaak in de buurt en zat altijd stiekem te kijken. Zodra we alleen waren maakte hij meestal een praatje, over de meest onzinnige dingen. Ook merkte ik dat hij me steeds vaker aanraakte, gewoon even met zijn hand op de mijne. Ik vondt het echt geweldig, ik wou zo graag een relatie, maar dat kon gewoon niet door het leeftijdsverschil. Ook wist ik niet zeker of hij me echt leuk vondt, al had ik wel echt het gevoel van wel, ik kon het gewoon niet geloven.

In de zomer is hier altijd een groot feest. 's Avonds hebben we nog gedansd met elkaar en wat gepraat. Maar later in de avond stond hij met een meisje van zijn leeftijd de hele tijd te dansen, te zoenen en telkens hand in hand lopen. Terwijl hij maar naar mij zat te kijken! Ik werd er zo verdrietig van dat ik hem probeerde te vergeten, maar dat is nooit echt gelukt.

Vlak na de zomer was het wk. Tijdens de halve finale ben ik naar een feestje hier in de buurt geweest, hij was er ook. Na afloop van de finale hebben we nog even zitten kletsen. Ik zat naast hem aan een tafeltje met zijn vrienden, en ik vroeg of hij mij naar huis wou brengen ::) Dat wou hij wel. Zijn vrienden vonden het wel lachwekkend en vroegen of hij op moest passen (op mij). Justin maakte het niets uit; hij zei niets en bracht me naar huis.

Met oud en nieuw is er ook altijd een tent in ons dorp waar bijna iedereen heen gaat. Ik ook, en hij ook. Ik kwam binnen en wenste hem meteen nieuwjaar. Drie zoenen op de wang volgden, ik vondt het fantastisch, ookal was het niet echt zoenen. Ik was mijn gevoelens voor hem kwijt, maar die avond kwamen ze weer naar boven. Even later stonden we wat te praten. Een man die naast ons stond, zei: 'Nee, niet doen Justin, die is te jong!' als grapje. Maar Justin trok me tegen zich aan en zo stonden we daar, al knuffelend. Het was geweldig, en de rest van de avond bleef hij weer in mijn buurt rondhangen.

Laatst ben ik in het bos van een paard gevallen, zijn zus en ik waren samen aan het rijden. Ze heeft meteen naar hem gebeld, en hij kwam me ophalen. Ik kon wel aan zijn gezicht zien dat hij bezorgd was. Samen met hem ben ik in de auto naar huis gegaan.

Helaas heb ik door die val een hersenschudding gehad. Heel wat dingen die er zijn gebeurd tussen ons ben ik kwijt. Toch weet ik nog heel veel. Hij heeft een motor, en rijdt hiermee regelmatig door mijn straat, ookal is het echt geen grote, doorgaande weg ofzo. Soms rijdt hij wel drie keer achter elkaar langs, en loopt hij naar binnen te kijken. Als hij mij dan ziet wordt hij rood.

Vorig jaar heeft mijn broertje aan hem verteld dat ik verliefd op hem ben, waar ik bij stond. Justin kreeg een rood hoofd, zei nog wat en reed toen gauw weg. Die paar weken erna praatte hij wel veel meer met mij en liep de hele tijd te lachen.

Mijn vraag is nu; denken jullie dat hij verliefd op mij is? En wat moet ik doen, aangezien het niet mag ivm leeftijdsverschil???
Ik hoop dat jullie mij willen helpen!!
  • IP logged

k

kimlove

Re: Ik 15 jaar, hij 27
#1: 10-05-2011, 15:14
Niemand??? :-[
  • IP logged

S

Sigtør Brann

#2: 10-05-2011, 15:48
Ik weet het niet, misschien dat na deze reactie er meer reacties volgen.
Dat hoop ik wel namelijk
  • IP logged

a

anouk

#3: 10-05-2011, 16:16
ik snap nu je reacties onder mijn topic, maar 7 is wel iets minder dan 12, ik zla ff lezen en dan kijken wat voor antwoord ik kan geven oke?
  • IP logged

a

anouk

#4: 10-05-2011, 16:25
zo ik heb het gelezen, zo'n lang verhaal schrikt beetje af vandaar dat je geen reacties had, maar nu kotm er 1 vn mij:P

Nou ik weet zeker dat hij je leuk vind, of het is een stalker, maar zo ga ik niet beginnen ik heb met mijn 5 weken durige relatie ook alle theories gehoord maar als je iemand leuk vindt en hij jou dan is dat gewoon zo, vind ik...

Heb je het ooit met je ouders gehad over relaties en of/hoe zij tegen relaties met een behoorlijk leeftijdsverschil aankijken, of schelen ze zelf veel, dat hielp mij veel om het aan mijn moeder te vertellen, zij zelf scheelden 6 jaar, zijn uit elkaar.

Ik denk wel dat jullie elkaar leuk vinden, maar ik vraag me af in hoeverre jij hem leuk vind, want je kon je gevoelens 1x voor hem kwijtraken dus als het moet zou eht weer kunnen, of zie ik dat verkeerd?

Hebben jullie ooit samen gepraat over als je een relatie zou aan gaan end an het leeftijdsverschil...

Ik zeg je als je een relatiebegint, je krijgt een hoop gezeur van andere, iedereen gaat zich ermee bemoeien en mensen vragen gemene dingen, bij mij werd vaak gevraagd of hij geen loverboy was, en dit soort dingen doen mss pijn, nou ja mss opzeker bij hem als hij zo genoemd zou worden.

Het is goed dat hij zich niks aantreks van vrienden of andere mensen die dit zeggen, maar hij is al volwassen en ik weet neit hoever jij al bent, dat is per persoon anders, maar ik zou niet blij zijn als mijn dochter met een vriendje van 27 thuis kwam, maar dat ligt eigenlijk echt aan de jongen..

Zo een antwoord..
Laat je wat van je horen, er staan een aantal vragen in...

Groetjes Noukos
  • IP logged

S

Sigtør Brann

#5: 10-05-2011, 16:47
Nou dat heeft geholpen  :D
  • IP logged

a

anouk

#6: 10-05-2011, 21:15
goedzo dan ;)
  • IP logged

k

kimlove

#7: 11-05-2011, 15:14
He nouskos, aller eerst bedankt!!!

Ja, heb er met mijn ouders over gehad, zelf schelen ze 7 jaar, ook wel een verschil dus.
Ze vinden het zelfs niet erg als we wat zouden krijgen, ze weten dat Justin geen kwaad in de zin heeft.
Ik vindt dat ik zelf al wel redelijk volwassen ben, gedrag en uiterlijk, vrouwelijkeontwikkeling, of hoe je dat ook zegt :P was ik ook al erg vroeg mee.
Hij gedraagt zich wel volwassen, maar kan soms ook nog wel kinderlijk zijn vindt ik, dan doet ie stoer enzo.
En de meeste mensen schatten hem rond de 25 (van uiterlijk)

Klopt, ik heb een tijdje de gevoelens 'opzij gezet'
Maar ze zijn nooit echt weggegaan, als ik hem zag kreeg ik meteen weer vlinders, maar ik probeerde hem gewoon zoveel mogelijk te ontwijken, zodat ik niet weer 'hoop' zou krijgen als ie weer zo naar mij zat te kijken ofsow.
Ik had foto's van hem, die heb ik allemaal achterin de kast gegooid en niet meer naar gekeken in die tijd.
Maarja, je kan hem niet eeuwig blijven ontwijken, er zijn altijd wel moment dat je elkaar tegenkomt, vooral wij omdat mijn pony bij zijn huis staat natuurlijk.
Met oud en nieuw dacht ik: ik kan de gevoelens wel wegdrukken en hem ontwijken, maar ze blijven toch.

Nee, we hebben nooit samen gepraat daarover.
Ik ben er te verlegen voor, en hij praat niet zo heel veel over gevoelens, heb ik laatst van zijn ouders gehoord.
Ik durf het hem gwn niet te vragen!
Denk je dat dat de beste oplossing is dan?

Idd, heb aan wat vriendinnen vertelt dat ik hem leuk vindt, en gelijk: wat moet je met zo''n oude vent? En het wordt tochniks met dat leeftijdsverschil bla bla bla ::)
Kan me niks schelen wat hun er van vinden.
En als ze ergere dingen zouden zeggen, zou ik gwn weglopen denk ik, en het negeren.

Wat denk je dat ik het beste kan doen?
Met hem praten?
Mag het wel wat worden dan, ivm meerderjarig en minderjarig???

Ik hoop op je antwoord!!!

Groetjes kimlove

• IP logged

a

anouk

#8: 11-05-2011, 15:41
Ik vind het heeeel goed dat je er met je ouder hebt gepraat

En je meot zelf beslissen daar ben ik niet voor ;)
Maar als jullie elaar leuk vinden moet je ervoor gaan

x
  • IP logged

M

Maggipaggie

#9: 25-05-2011, 16:33
Ten eerste vind ik je verhaal een beetje raar, je verteld ons zo veel over hem en dan heb je een hersenschudding en vertel je alleen nog de basis dingn? of zijn dit nog de enige dingen die je weet?

Maar goed, ik heb niets tegen jou zeg ik eerst, maar ik zal niet inzien waarom en jongen van 27 op een meisje van 15 zou vallen. Echt verliefd bedoel ik. Ik snap, omdat hij volwassen is en jou goed kent, is hij sowieso bezorgd. Ik denk zelf niet in dat hij verliefd is, en misschien moet je is naar hem kijken zonder deverliefdheid. Beetje denken als hem zeg maar.

Sorry als ik hiermee heel slecht overkom, maar ik denk dit gewoon. Ik probeer je hier ook niet mee te kwetsen! Dit is mijn kijk erop!

Machteld
  • IP logged

a

anouk

#10: 25-05-2011, 21:01
het kan best dat iemand van 27 echt verliefd wordt op iemand van 15
  • IP logged

M

Maggipaggie

#11: 26-05-2011, 10:58
Dat weet ik, maar het lijkt me sterk? Tuurlijk kan dat maar het kan ook zijn dat zij dat zelf ziet? Omdat ze dat 'wilt' dat ze dat er ook snel in ziet.

Machteld
  • IP logged

k

kimlove

#12: 01-06-2011, 15:28
Nou, ik zal jullie vertelle, wat er laatst is gebeurd.

Hij heeft met iemand gepraat die ik ook ken. Ze kregen het ook over mij.
Toen heeft hij toeggegeven dat hij me leuk vindt, en ook dat hij weet dat ik gek op hem ben.
Het probleem is alleen: hij vindt me te jong.
Leeftijdsverschil maakt hem niet uit, alleen dat ik minderjarig ben en hij meerderjarig, dat is het probleem.
Eingelijk weet ik het nu dus :D
Van het weekend hebben we het ook weer heel gezellig gehad... :D
  • IP logged

O

Opradah1

#13: 01-06-2011, 19:37
Wat is voor jou belangrijker... Een hele goede vriendschap met hem (zoals je nu hebt), of de mogelijkheid tot verkering met hem?
Als je het 1e kiest, kun je proberen hem gewoon te vergeten enzo
maar zoniet, tja... Misschien kun je het toch zelf een keertje met hem over heben??
Nu je weet dat hij jou ook echt leuk vindt, durf je misschien meer om met hem daarover te praten,

succes verder!<3
  • IP logged

k

kimlove

#14: 03-06-2011, 13:43
Ja, ik wil het er ook wel over hebben met hem, maar weet niet zo goed wat ik moet zeggen en wat er over te zeggen valt.
Hij wil nu gwn niet omdat ik minderjarig ben, ik snap heel goed dat hij dat nu niet wil.
Wil het er best met hem over hebben, maar denk niet dat het veel uithaalt... :(
Of denken jullie van wel???
Misschien tips hoe ik dat aan moet pakken???

Groetjes en iig bedankt voor de reacties!!! :D
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal