Skip to main content

Auteur Topic: Ik 15 jaar, hij 27

O

Opradah1

Re: Ik 15 jaar, hij 27
#15: 03-06-2011, 16:53
Misschien kun je er eens (heel voorzichtig) over beginnen, als het goede moment daar is...
Gewoon eerlijk zeggen hoe jij erover denkt, en dat jij hem ook snapt...
Weet hij eigenlijk al dat jij weet dat hij jou leuk vind? Zo nee, kun je dat misschien tegen hem zeggen.. Heb je gelijk een aanknopingspunt voor een (voorzichtig) gesprek erover...

Als je toch besluit niks te doen, en/of vindt dat jullie leeftijdsverschil echt te groot is... Moet  je hem toch zien te vergeten...

Hoe dan ook... Jullie zijn hele goede vrienden,
dat is ook veel waard!
Succes<3
  • IP logged

k

kimlove

#16: 19-06-2011, 11:32
Heey,

Nee, hij weet nog niet dat ik het weet :|
Ik kan het wel proberen binnenkort, maar ik vindt het echt lastig, ik weet niet echt hoe hij zou reageren en straks ga ik allemaal domme dingen zeggen... :(

• IP logged

O

Opradah1

#17: 19-06-2011, 11:58
Wees gewoon jezelf,
hij snapt het vast & zal misschien zelfs wel toegeven dat hij jou ook leuk vindt!

Je kunt het, sterkte<3
xxx
  • IP logged

B

Boeing

#18: 07-07-2011, 19:15
Ten eerst vind ik leeftijdsverschil geen probleem, maar het veranderd wel een paar dingen.
Zo moet je goed opletten of je hem ECHT leuk vind, Hoe? srry kan ik je niet vertellen als het zo is weet je het gewoon.
en dan...
Adviseer ik je toch om gewoon te gaan praten.... als je even alleen bent.
Nu jullie van elkaar weten dat jullie elkaar leuk vinden zullen jullie het er toch een keer over moeten hebben, anders blijft het tussen jullie huidige relatie hangen.
En bedenk wat je ZELF vind  van het leeftijdsverschil.
Dan wens ik je veel succes, en laat weer wat weten.
gr. Boeing

• IP logged

k

kimlove

#19: 11-07-2011, 17:06
Heey iedereen,

Ik heb nog niet met hem kunnen praten, helaas.
We zijn bijna niet alleen met elkaar geweest:s
Vorige week zijn we echt heel close met elkaar geweest...
Maar afgelopen weekend was er feest, van vrijdag tot en met zondag, en hij negeerde me vrijdag compleet, zaterdag wel ff gepraat met hem, gister liep ie wel te kijken enzo naar mij...
Maar nu zegt diegene die er achter is gekomen dat hij mij leuk vindt, dat een relatie tussen mij en justin niks wordt...
Ik begrijp niet waar hij dat nu weer vandaan haalt, of ie dat zelf bedacht heeft of dat ie met justin gepraat heeft...
Nu twijfel ik er dus aan:(
Wil er binnenkort met hem over hebben, dan zijn we 2 weken alleen, want zn ouders zijn dan op vakantie :)
Maar om te beginnen vindt ik zo moeilijk...:(

@ Boeing:
Ja, ik vindt hem echt heel leuk, van het weekend ben ik er achter gekomen dat een jongen mij leuk vindt, en het is ook wel een hele leuke jongen, maar ik zoek er niks 8er, of hoe zeg je dat, ik wil niks met hem!
Ik heb echt heel vaak geprobeerd justin te vergeten, maar het lukt gewoon niet!
Ben wel eerder een aantal keren verliefd geweest, maar dit voelt echt heel anders!
Ik ken hem nu al 2 jaar, en iedere keer weer krijg ik vlinders als ik hem zie...
Zelf maakt mij het leeftijdverschil niet uit.
Ik vindt als je echt van elkaar houdt, leeftijd helemaal niet uit maakt!!!

Groetjes, en bedankt voor iedereeen die weer reageert of heeft gereageerd!

• IP logged

k

kimlove

#20: 22-07-2011, 14:06
Van de week ben ik 8er zijn mobiele nr gekomen

Gister was er een feest, 15 km verderop, voor mij een uur fietsen
Dus ik d8: ik sms hem, miss gaat hij ook nog wel heen en kan ik met hem heen
Hbe hem gister om 8 uur gsmst, maar kreeg niks terug
Kom ik daar, is hij er gewoon!
Hij kijkt me niet eens aan, zegt niet ff hoi ofso
Tis nu al een dag later, en ik heb nog steeds niets terug.

Wat denken jullie wrm hij niet reageert, en wat moet ik er mee doen?
Als ik hem tegenkom, er over beginnen of juist niet?

HELP!
  • IP logged

k

kimlove

#21: 10-08-2011, 12:41
hoi iedereen,

met dat smsen is het wel weer goed gekomen:)

maar zouden jullie me verder nog willen/kunnen helpen, hoe moet ik een gesprek met hem beginnen over dat alles??

xxxxx
  • IP logged

S

Sigtør Brann

#22: 11-08-2011, 11:18
Als jij er over wilt praten, moet je misschien gewoon een keer op een rustig moment, en dan gewoon vragen.....
Ik denk dat dat eigenlijk wel de enige goede manier is,
want als je zo'n vraag gaat SMS'n kan je misschien hetzelfde resultaat krijgen dat hij geen antwoord geeft,
als je het aan hem persoonlijk vraagt moet hij wel antwoorden, ook als is het wel 'spannender' als je het persoonlijk vraagt...

En misschien gaf hij wel geen antwoord omdat hij met zen vrienden was er hij zich er voor schaamt ofzo ik weet het ook niet maar misschien is dat het?
  • IP logged

k

kimlove

#23: 12-08-2011, 20:09
@Sigtør Brann

over dat smsen, waarom hij niet reageerde,
denk idd dat jij gelijk hebt, want vd week had ik hem nog een x gsmsd, terwijl hij ant werk was.
en toen reageerde hij binnen 5 minuten!
dus waarschijnlijk ligt het daar gewoon aan...

ja, ik ga het hem wel persoonlijk vragen, maar ik vindt het zo moeilijk om te beginnen..:(

bedankt voor je reactie!!!
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal