Skip to main content

Auteur Topic: hij is te populair, en me vrienden zeggen laat hem...

n

natasha

hoii iedereen,
ik zit met een probleempje...
ik vind zo'n jongen leuk, maar hij is heel populair op school en dus heel moeilijk te bereiken, en aangezien ik niet populair ben, kan dat meestal niet.... maar ik weet gewoon niet wat ik moet.... ik denk soms van ja ik geef het op, en dan weer nee dat doe ik toch niet.... maar ik heb eigelijk niet echt contact met hem, al wil ik dat wel.... maar ik ben te verlegen, om met hem te praten... hebben jullie tips, of kunnen jullie me een advies geven? dat zou ik echt waarderen !
  • IP logged

a

anouk

Als hij heel populair is is het dan geen player, dat heb je soms...

En als hij populair is kan je met hem praten want dan praat hij zowieso al met veel mensene en hij kan jou er nog wel bij hebben denk ik, je meot gewoon durven, je vindt hem leuk en als hij jou niet kent kan hij geen mening over je hebben ,dus dan wordt het zeker niks..

succes ermee

groeten Noukos
  • IP logged

n

natasha

dankjewell voor de tip, maar eigenlijk is dat het juist, ik ben egt verlegen, en ik durf dat niet zomaar.... &bij mij op school kun je de 'populaire' mensen niet zomaar aanspreken.... En eenkeer toen ik langsliep riepen ze mijn naam 'hartje' zijn naam..... Maar was voor de grap... (denkik)
  • IP logged

a

anouk

Ik kan je dand enk ik niet helpen, heb je zijn hyves, gewoonm hoi zeggen, dat kan geen kwaad, en als je rood wordt of op een andere manier aan je akn zien dat jde zenuwachtig bent, hij kan dat dan neit zien want je zit achter je computer

groetjes
  • IP logged

n

natasha

hahaha, ja heb  z'n msn&hyves... maar hij zegt nooit iets terug... of hij gaat net offline, als ik online kom... -,-
  • IP logged

a

anouk

o dat is bets wel vervelend, dan zou ik het ook niet weten, ben zelf ook niet zo populair ;) best wel redelijk niet, maar heb topvrienden, maar kan je verder neit echt helpen sorry
x
  • IP logged

F

Fabienne1996

hoihoii,

misschien als je gewoon een keer op hem afstapt? en als die vriendin van hem weer dingen gaan roepen, negeer het of zeg iets van 'haha leuk toch'. En dat van msn, misschien is ie wel gewoon kort op msn, en heeft ie het niet door als je ook online bent( zie mensen met 400 msn vrienden) en via hyves, tsja ik ken een jongen die na 1 maand nog steeds niet op mijn krabbel antwoorde ;]

xxxxFb
  • IP logged

n

natasha

hoii Fabienne1996
dat op hem afstappen, is mijn probleempje... daar moet ik namelijk lef voor hebben, maar hij keek mij wel na (volgens 2vriendinnen van me) ;D
xxxx
  • IP logged

F

Fabienne1996

noem me maar fabienne ;)
misschien vind hij je wel gewoon echt leuk, maar is hij bang voor de reactie van zijn vrienden??
bij mij op school zit ook zo'n jonge en die doet precies wat zijn vrienden willen, hij dumpte mij door hun vorig jaar. en dit jaar een vriendin van me... 
  • IP logged

n

natasha

hoe komik dar dan achter, of hij me leuk vind, en dat hij bang is voor z'n vrienden hun reactie?
Ow.... Dat lijkt me best kut.... Worden gedumpt terwijl z'n vrienden het zeggen, mar dat hijzelfmdat niet voelt
Xx
  • IP logged

a

anouk

je hebt misschien wel lef nodig, maar het is ook echt neit leuk als het blijkt dat hij haar niet leuk vind, het is een moeilijk probleem, als hij dan trouwens zegt dat hij je wel/niet leuk vindt weet je wel waar je aan toe bent
x
  • IP logged

n

natasha

ja idd, daar heb je lef voor nodig....die nog maar ff op het juiste moment krijgen.... En ja, het lijkt me egt niet leuk om recht voor m'n neus te horen dat hij me niet leuk vind.... Al verwacht ik het wel dat hij dat zou zeggen.... ;$ ik hoop het natuurlijk niet.... Ik heb  50/50 hea....
X
  • IP logged

a

anouk

hoezo verwacht je dat?
  • IP logged

n

natasha

kweet niet... Ik ben niet zo dat ik denk van die jongen vind me zeker weten leuk.... Ik ben altijd wel wat twijfelig, bijv het ene moment denkik van hij vind me tog nooit leuk, en het andere moment denk ik van ofmisschien tog wel? Nja....
  • IP logged

a

anouk

laat hij dingen zien of flirt ie met je of niet?
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal