Skip to main content

Auteur Topic: Seks is vies/GROSS

B

Burn

Seks is vies/GROSS
OP: 07-07-2011, 17:43
Hey,
Ik heb best wel problemen met seks. Ik vind het namelijk vies en ik vraag met af of ik de enige ben.
Ik ben al 15 blijkbaar zou het dan al heel normaal zijn dat mensen ontmaagd zijn, Ik vond het alleen maar schokkerend. Ik walg bij die gedacht dat ik ooit zou moeten doen. Mijn moeder zegt dat je het uit liefde doet en al die dingen die je op tv ziet B.V OH OH CHERSO dat dat helemaal niet normaal is. Even heb ik er dan vrede mee maar als ik dan weer iets naars zie word ik er zelfs depresief van en ik kan het niet zien als iets normaals. Het zou helpen en ik wist dat ik niet de enige was maar lijkt het nou wel op.

Gr Burn
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Seks is vies/GROSS
#1: 07-07-2011, 21:26
Ikzelf heb dit niet, eerder het tegenovergestelde xD
Maar ik hoor dit ook wel van mensen om mij heen hoor!
Een vriendin moet er ook nie aan denken!(16jaar)
En je bent zeker niet te enige!
Niks om je zorgen over te maken ofzo
XxxxOpradah1
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Seks is vies/GROSS
#2: 08-07-2011, 10:19
Ook is het zo, dat wat je zegt van dat het normaal is als je 15 bent en dan ontmaagd bent, dat is dus niet zo!!
Het is normaal als je rond je 18e daaraan begint, niet als 15 bent. Vaak zijn dat van die mensen die zo wanhopig zijn dat ze de eerste beste kans grijpen en als ze dan later terug denken aan dat moment, dan hebben ze er heel veel spijt van.

En het is niet verplicht om seks leuk te vinden of iets dergelijks, al doe je het pas voor het eerst als je 20 bent, dat maakt toch niks uit...
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Seks is vies/GROSS
#3: 08-07-2011, 21:20
Hai Burn,

Nee, je bent niet de enige die er zo over denkt.
De een is op dat gebied ook wat vroeger dan de ander, daar hoef je jezelf absoluut niet voor te schamen.

Ik denk dat het heel belangrijk is dat jij iemand treft die je de kans geeft om rustig aan te wennen aan alles wat met seks te maken heeft en die niet meteen van bil hoeft. Op die manier denk ik dat je er in de toekomst ook van zult kunnen gaan genieten ook al zie je er nu nog zo tegen op.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

s

saskiagirl

Re: Seks is vies/GROSS
#4: 09-07-2011, 20:43
Je hoeft je geen zorgen te maken.
Op een gegeven moment voel je dat je er klaar voor bent.
ik had eerst precies het zelfde als jou, maar het gaat over.
en dat OH OH CHERSO, dat is wel een beetje overdreven. Maarja, daar heb jij niks mee te maken.
  • IP logged

B

Boeing

Re: Seks is vies/GROSS
#5: 09-07-2011, 21:57
Ik vind het zelf helemaal niet vies/smerig, en zo heb ik er ook niet over ged8.
Maar hoor veel om me heen dat andere dat wel denken.
Dus is niet raar.

En je moeder heeft gelijk als je echt van iemand houd doe je het omdat je het wilt (voel je gewoon).
Maar daar ben je waarschijnlijk niet aan toe als je zo erover denkt, ieder zijn eigen tempo.
Doe het pas als je er echt klaar voor bent, (en je natuurlijk een vriendin hebt die het ook wilt)

Ook is het zo, dat wat je zegt van dat het normaal is als je 15 bent en dan ontmaagd bent, dat is dus niet zo!!
Het is normaal als je rond je 18e daaraan begint, niet als 15 bent. Vaak zijn dat van die mensen die zo wanhopig zijn dat ze de eerste beste kans grijpen en als ze dan later terug denken aan dat moment, dan hebben ze er heel veel spijt van.


Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Ik ben 15 en ik heb het gedaan (ontmaagd worden) uit liefde.
Ik moet toegeven dat ik er eerst misschien wanhopig in was, maar toen ik een vriendin eenmaal had (waar ik echt van hou!!!) Deed ik het uit liefde en niet omdat het normaal zou zijn af enige andere dwang, en ik zou het zo weer doen.
Maar natuurlijk zijn die gevallen (die jij beschrijft) er ook.
En ik denk dat er geen ''Normale'' leeftijd is om ontmaagd te worden. Dit licht volledig aan de ontwikkeling van het persoon (zeer verschillend), en aan de gelegenheid.(vriendin enzo...) zo is het absoluut niet raar tussen de 13-25 om ontmaagd te worden.

Gr. Boeing
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Seks is vies/GROSS
#6: 09-07-2011, 23:57
Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Ik ben 15 en ik heb het gedaan (ontmaagd worden) uit liefde.
Ik moet toegeven dat ik er eerst misschien wanhopig in was, maar toen ik een vriendin eenmaal had (waar ik echt van hou!!!) Deed ik het uit liefde en niet omdat het normaal zou zijn af enige andere dwang, en ik zou het zo weer doen.
Maar natuurlijk zijn die gevallen (die jij beschrijft) er ook.
En ik denk dat er geen ''Normale'' leeftijd is om ontmaagd te worden. Dit licht volledig aan de ontwikkeling van het persoon (zeer verschillend), en aan de gelegenheid.(vriendin enzo...) zo is het absoluut niet raar tussen de 13-25 om ontmaagd te worden.

Daar geef ik je gelijk in, als je het doet uit liefde en dan ook veel langer een relatie zult behouden met diegene, dan is er niks mis mee.
Maar het komt heel vaak voor dat kinderen van 13-15 jaar het gaan doen, omdat ze persé willen. Omdat de hormonen beginnen te werken enzo.
Die bedoel ik eigenlijk vooral. Ik weet ook dat er genoeg mensen zijn die ontmaagd worden en dan nog zeker een jaar of langer met diegene een relatie hebben.

En die grenzen van 13-25 die je geeft zijn inderdaad realistisch. Al zal ik er eerder 15-25 van maken...

Gr, Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

J

Janneman

Re: Seks is vies/GROSS
#7: 11-07-2011, 21:29
zwaar klote, je leven is zowiezo een stuk minder leuk nu :P
Want zonder seks is het maar saai en stelt het leven niks voor wil je zeggen..?
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Seks is vies/GROSS
#8: 12-07-2011, 01:56
zwaar klote, je leven is zowiezo een stuk minder leuk nu :P
Wat is dat nou voor een reactie? Schrijf liever iets steunends of iets waar hij iets aan heeft...
Xxxx Opradah1
  • IP logged

x

xhot-girlx

Re: Seks is vies/GROSS
#9: 14-07-2011, 19:36
Ik denk er ook zo over!  :o

Bij iedereen is het verschillend!  :P
De een is al heel vroeg ontmaagd en de andere heel laat!
De een denkt: GADVER! en de ander denkt: het is helemaal nii goor!

  • IP logged

S

Stranger

Re: Seks is vies/GROSS
#10: 04-02-2012, 11:49
Wat is dat nou voor een reactie? Schrijf liever iets steunends of iets waar hij iets aan heeft...
Xxxx Opradah1

Heb je ooit van sarcasme gehoord? :P
  • IP logged

M

Muse

Re: Seks is vies/GROSS
#11: 05-02-2012, 09:57
Ik heb der nog nooit zo over gedacht, maar komt denk omdat ik van een gezellige slaap plek houdt xp, maar wat ik wil zeggen ik ken geen mensen die der wel zo over denken, k heb wel mensen gekent die t zeiden en die zitten nu allemaal in een relatie en als je t daar dan aanvraagt hoe dat ook alweer zat, krijg k altijd een blik van waar heb je t over??

maar zoals miss al door heb
dat komt allemaal wel goed johh, ooit zie je een leuk meisje kom je los en voor je t weet, roep je van de daaken dat seks geweldig is ;)

(zoww k heb lang over dit stukje moeten doen met mijn zatte harses   ^-^ )
  • IP logged

I

Ine

Re: Seks is vies/GROSS
#12: 09-02-2012, 18:10
Ik vind het helemaal niet vies. Misschien ben jij er nog niet klaar voor, dat is normaal. Later zal je wel anders beginnen te denken, wanneer je een vriendje hebt enz. Dan gaat dat allemaal vanzelf. Een jaar geleden dacht ik ook nog zo als jou, daarna heb ik mijn huidig vriendje leren kennen en nu denk ik daar helemaal anders over.
Ik ken nog wel een pak vriendinnen die er net zo over denken als jou, ze zijn er gewoon nog niet rijp voor. Ze hebben ook allemaal nog nooit een echte liefde gehad.
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Seks is vies/GROSS
#13: 09-02-2012, 22:31
Heb je ooit van sarcasme gehoord? :P

Jaa daar heb ik van gehoord ja,
Echter vind ik sarcasme in een reactie op een probleem van iemand die er opemhartog over verteld, vrijwel niet goed bij elkaar passen
  • IP logged

K

Karian

Re: Seks is vies/GROSS
#14: 10-02-2012, 08:23
Ik heb op mijn vijftiende voor het eerste seks gehad met mijn eerste vriend (die ik 2,5 jaar mijn vriend heb mogen noemen). Achteraf gezien zou ik leeftijds-technisch mijn eerste seks-ervaring wel vroeg vinden, maar op dat moment was het wel echt aan de orde. Ik heb er nooit spijt van gehad.
Nou ben ik alweer een stuk ouder, dus ik kan me eigenlijk niet zo heel goed herinneren wanneer ik seks voor het laatst echt 'vies' heb gevonden. Volgens mij is dat niet echt zo geweest. Ook als kind heb ik het nooit echt extreem vies gevonden, maar wel raar, zoals elk kind het vind.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal