Ook is het zo, dat wat je zegt van dat het normaal is als je 15 bent en dan ontmaagd bent, dat is dus niet zo!!Het is normaal als je rond je 18e daaraan begint, niet als 15 bent. Vaak zijn dat van die mensen die zo wanhopig zijn dat ze de eerste beste kans grijpen en als ze dan later terug denken aan dat moment, dan hebben ze er heel veel spijt van.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ben 15 en ik heb het gedaan (ontmaagd worden) uit liefde.Ik moet toegeven dat ik er eerst misschien wanhopig in was, maar toen ik een vriendin eenmaal had (waar ik echt van hou!!!) Deed ik het uit liefde en niet omdat het normaal zou zijn af enige andere dwang, en ik zou het zo weer doen.Maar natuurlijk zijn die gevallen (die jij beschrijft) er ook.En ik denk dat er geen ''Normale'' leeftijd is om ontmaagd te worden. Dit licht volledig aan de ontwikkeling van het persoon (zeer verschillend), en aan de gelegenheid.(vriendin enzo...) zo is het absoluut niet raar tussen de 13-25 om ontmaagd te worden.
zwaar klote, je leven is zowiezo een stuk minder leuk nu
Wat is dat nou voor een reactie? Schrijf liever iets steunends of iets waar hij iets aan heeft...Xxxx Opradah1
Heb je ooit van sarcasme gehoord?