Ik heb is rond gekeken op het internet naar BMI. Volgens het BMI is je perfecte gewicht 61 kilo. Dat betekent dus dat je niet veeeeeeeeeeeeeeeeel te dik bent

. Je bent gewoon wat zwaarder. Ik snap dat je je benen en vetkwabbels haat. Maar ga er niet vanuit dat ze ineens verdwijnen!
Het beste is je eten aanpassen op je sportgedrag. Aangezien het sporten moeilijk is om vol te houden, moet je een stok achter de deur hebben, val ik zoveel af, mag ik wat leusk doen van mezelf. Het moet zoals als bij je zus alleen nog maar om het afvallen gaan.
Je hebt natuurlijk ook mensen die wat zwaarder gebouwt zijn. Bedoel hiermee niet te zeggen dat jij zo iemand bent, maar ze zijn er. Daardoor lijkje snel wat dikker dan dat je dat daadwerkelijk bent

.
Ik heb een paar tippen:
- alle witte sausjes, en lichtgeel zoals mayo, zijn slecht. Er zit een hoog concentraat vet in.
- kipfilet en ham zijn het beste om op brood te doen, er zit weinig vet in. Je kan natuurlijk ook proberen om je brood op te eten zonder boter. Ikzelf vind eht niet te eten, maar iedereen zijn eigen keus. (Weet niet of jij dat doet trouwens, haha)
- prik een dag in de week wanneer je je weegt, meestal elke maandag van de week bijvoorbeeld.
- ga er niet vanuit dat het resultaat er met een paar weken is, dit duurt meestal een paar maand voordat je het ziet.
- ga samen met iemand afvallen, zoals ik al eerder zei, stok achter de deur, kan je elkaar en van weerhouden

.
- Als je honger krijgt, maarnog langerniet gaat eten, neem een glas water. Ben je met het avond eter altijd een groter eter geweest, neem 2 grote glazen water voor het eten, je eet dan niet zoveel

Nou dit was wat ik kon bedenken, haha, hoop dat je er iets aan hebt!
Xxxkoekje